Permalänk

frame led 8 PRO kan ej läsa usb

Hej. Vet inte om detta är rätt forum eller om de tillhör retro? Då denna digital fotoram är från 2013 typ.
Jag köpte den begagnad för 49 kr.
Jag har ändrat foto storlek 800-600 som skärmen läser. Provat formatera usb stickan o kört den i fat32 exfat o ntfs.
Jag fick lite tips i ett gammalt forums inlägg att justera bildens storlek. Men hur ja än gör så läser den inte usb stickan. Har änsålänge inte provat mmc kort. Ska se om ja kan låna morsans gamla kort för prova.

Ja köpte prylen för de hade varit kul gå ha digital fotoram o för 49 spänn så klagar ja inte. Kanske de är nån defekt?
Vad har ni för tankar kring allting finns de andra metoder att gå tillväga för att få de fungera?

Kan tillägga inställningarna är inte många o de finns inte som alternativ att välja källa. Mer justering av ljusstyrkan. Reset (som ja provat göra) språk osv.

Visa signatur

Prylar:27 Tums Aoc G2790G4 Skärm. 55 Tums 4K Samsung. Samsung HW-Q910A/XE med Samsung SWA-9500S/XE.Playstation1. Playstation 4.Samsung 21Fe .

Permalänk
Medlem

Hur stor är usb-stickan? Kan vara så att den inte klarar så stora minnen, testa med ett säg 4GB eller under.

Permalänk
Skrivet av Ibis:

Hur stor är usb-stickan? Kan vara så att den inte klarar så stora minnen, testa med ett säg 4GB eller under.

Jag ska testa de. Så kan de faktiskt mycket möjligt vara. Återkommer senare tack för snabb respons

Visa signatur

Prylar:27 Tums Aoc G2790G4 Skärm. 55 Tums 4K Samsung. Samsung HW-Q910A/XE med Samsung SWA-9500S/XE.Playstation1. Playstation 4.Samsung 21Fe .