MSi Vanguard RTX 5080 16GB Launch Edition

Permalänk

MSi Vanguard RTX 5080 16GB Launch Edition

Grafikkort ifrån Januari -25 som varit tänkt att brukas i bygget jag dem sista 3 månaderna bekostat! Men för någon vecka sedan kom jag över ett begagnat 5090 och väljer därför att sälja mitt RTX 5080 - Grafikkortet är en vinst ifrån en Giveaway/utlottning och därför finns det inget kvitto, men Nvidia har ju individuella garantier på alla deras produkter som inte ska vara några problem att tillgå ifall du i framtiden skulle få något problem

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du något spår från giveawayn/utlottningen?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk

Spår? Det är ifrån en bootcamp / Pro Event Lan i Lodz som vi befann oss på tidigare i år, kan kolla ifall du vill

Permalänk

12k+frakt

Permalänk
Skrivet av Dubbelnugg:

12k+frakt

Tyvärr inte utav intresse

Permalänk
Skrivet av dj_nisse_91:

Tyvärr inte utav intresse

Alright!
Är 14k som du skrivit i annonsen riktpriset?

Permalänk
Medlem

MSi Vanguard RTX 5080 16GB Launch Edition 13300

Permalänk
Medlem

13 300 kr + frakt

Permalänk
Skrivet av Dubbelnugg:

Alright!
Är 14k som du skrivit i annonsen riktpriset?

Ja känner att 14.000 är fastpris

Skulle även helst se ifall köparen velat hämta de på plats, om inte får vi lösa det ändå men är ett ganska stort paket

Permalänk
Skrivet av marekwitkowski:

13 300 kr + frakt

Tack för ditt bud, men 14000 är fastpris på grafiikortet

Permalänk
Medlem

Känns lite högt med 14k för ett kort utan kvitto, när en ny 5080 med kvitto och garanti finns på amazon för 14k
https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B0BT9R5XNN/ref=ox_sc_ac...

Permalänk
Skrivet av alexejrm:

Känns lite högt med 14k för ett kort utan kvitto, när en ny 5080 med kvitto och garanti finns på amazon för 14k
https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B0BT9R5XNN/ref=ox_sc_ac...

Det är helt okey till varje individ att avgöra om det är intressant för dem eller inte, det är även skillnad på kort till kort & jag har väldigt svårt att tro att du finner ett 5080 Launch Edition för dem pengarna

Permalänk
Skrivet av dj_nisse_91:

Det är helt okey till varje individ att avgöra om det är intressant för dem eller inte, det är även skillnad på kort till kort & jag har väldigt svårt att tro att du finner ett 5080 Launch Edition för dem pengarna

Upp till varje individ*

Och 5080 Vanguard Launch Edition, Soc Ed

Ganska nyvaken så stavningen hängde inte riktigt med vilket jag ber om ursäkt för 😂

Permalänk
Skrivet av dj_nisse_91:

Ja känner att 14.000 är fastpris

Skulle även helst se ifall köparen velat hämta de på plats, om inte får vi lösa det ändå men är ett ganska stort paket

Har tyvärr inte möjlighet att hämta.
Ska tänka lite på saken, då 14 är ett rimligt pris, dock ett litet minus att inget kvitto finns. Återkommer!

Permalänk
Skrivet av Dubbelnugg:

Har tyvärr inte möjlighet att hämta.
Ska tänka lite på saken, då 14 är ett rimligt pris, dock ett litet minus att inget kvitto finns. Återkommer!

Välkommen att återkomma

Permalänk

* Grafikkortet finns fortfarande kvar

Permalänk
Skrivet av marekwitkowski:

13 300 kr + frakt

Skickade PM

Permalänk

Kortet sänkt till 13

Permalänk
Permalänk

Annonsen är avslutad