Nintendo Switch 2 släpps den 5 juni för 469 euro

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Alltså, jag håller väl med. Men man ska inte behöva hålla på med import från andra länder. Blir det billigare att importera något från Tyskland till Sverige, så är det fel någonstans i kedjan.

Då får du nog ägna dig åt politik och få bort våran höga skatt, moms, kemikalieskatt, lagrings avgifter etc etc.

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hades:

Upplösning och framförallt fps utgör en markant del om hur spel upplevs. Sedan är det rätt intressant att jag ska sluta klaga men att det är okej för dig att klaga på mig.

Spela du på Switch 2, det ändrar dock inte att jag tycker synd om er som får uppleva spelen på det viset.

Breath of the wild hade varken överdrivet hög upplösning eller jätte hög fps. Det var dock ett sjukt snyggt spel med enormt underhållsvärde!

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hablam:

Breath of the wild hade varken överdrivet hög upplösning eller jätte hög fps. Det var dock ett sjukt snyggt spel med enormt underhållsvärde!

Breath of the Wild utvecklades ursprungligen för Wii U, som lanserades 2012. Spelet presterade ungefär lika på både Wii U och första generationens Switch. Även om det var mycket underhållande led det tydligt av tekniska begränsningar i form av grafik och prestanda. Hade spelet krävt en mer realistisk grafisk stil hade hårdvaran inte klarat av det. Spelet hade kunnat vara klart bättre med starkare hårdvara!

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

För er som tycker botw var snyggt och imponerande, gör er en tjänst och spela genom Xenoblade X definitive edition, orginalet var släppt ett par år innan och klart mer imponerande redan i sitt standardutförande, tycker snarare det är därifrån de bör ta inspiration till nästa zelda än botw (med det sagt, så drar säkert fysikmotorn en del i botwtotk i jämförelse) men miljöerna är mycket intressantare och mycket mer varierade i X, känns som nu med den nya versionen så känns det klart mer AAA än senaste zeldaspelen.