Galaxy Watch Ultra – Nästan ny! Kvittot finns + 5 armband

Permalänk
Medlem

Galaxy Watch Ultra – Nästan ny! Kvittot finns + 5 armband

Säljer min Galaxy Watch Ultra som knappt blivit använd – den är i riktigt fint skick och har mest legat på nattduksbordet. Perfekt för dig som vill ha en smart och stilren klocka med grymma funktioner!

🧾 Kvittot finns självklart kvar.
⌚️ Medföljer 5 olika armband – 2 original från Samsung och 3 snygga varianter jag köpt på nätet. Kul att kunna matcha efter klädstil eller tillfälle!

Klockan har allt du behöver: träning, puls, sömnanalys, GPS, notiser, snygg skärm och bra batteritid.

💬 Hör av dig om du har frågor eller vill komma och kika!
📦 Kan skickas mot fraktkostnad, annars funkar upphämtning.

Finns i Sjöbo. Kan tas med till Malmö.

Något dammig på bilderna, annars väldigt fin! Inga skador!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr Hej. Bjuder 2800kr. Undrar också om du har något "köp nu" -pris? Mvh Roger
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej Roger! Tack, jag noterar budet och återkommer! Köp nu pris kan jag tänka mig 3500, då ingår det spårbar försändelse i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kurdo:

Hej Roger! Tack, jag noterar budet och återkommer! Köp nu pris kan jag tänka mig 3500, då ingår det spårbar försändelse i så fall!

Jag köper den gärna för 3500 inkl frakt då.
Skickar meddelande till dig.

Permalänk
Medlem

Skrev till TS att jag kör med apple watch ett tag till ändå.
Drar således tillbaka mina bud.

Permalänk
Administrativ avgift
Nytt bud: 2 500 kr inkl frakt
Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Administrativ avgift
Nytt bud: 3 000 kr + frakt
Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

3500 vill jag gärna ha. Då skickar jag den i rek.brev. Då ingår det frakt med.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad