Permalänk
Medlem

Hel eller dator i delar

Hej, jag är nu på jakt efter en komplett burk alternativt komponenter. Tanken är att spela CS igen. har en bugdet på 5000 att röra mig på. Kommentera gärna vad ni här så tar vi det därifrån! Finns i lysekil

Läs hela annonsen här

Permalänk

Processor: Intel Core i7-6700k
Moderkort: MSI Z170A GAMING M5
Ram-Minnen: Corsair 2x8gb (16gb) DDR4 2666MHz
Hårddisk: 500gb m.2 ssd
Kylare: Kraken X63 280mm AIO

Finns även en del olika chassin i förrådet men skicka ett PM vid intresse så kan vi ta mer information där! Bor i Vänersborg men kan skicka om så önskas.

Permalänk
Medlem

Har ett RTX 2060 Gigabyte med två fläktar där fläkt skorrar, är 1100 kr plus frakt rimligt för det? Har även en drös nätagg liggande.

Permalänk
Medlem

[quote postid="20874089" userid="149193" name="Sgtjohnson"]
Har ett RTX 2060 Gigabyte med två fläktar där fläkt skorrar, är 1100 kr plus frakt rimligt för det? Har även en drös nätagg
Jag noterar det. Håller det öppet ett par dagar för och se om man får andra erbjudanden.
Mvh

Permalänk
Medlem

Om du nappar på Pangkulan89s erbjudande och ska hämta i Vänersborg där jag också bor, så har jag ett passande Gigabyte GTX 1070 8 Gb som funkar väldigt bra. Hade tänkt mig 700:- för det.

Permalänk
Medlem

Har (fortfarande) ett halvdefekt moderkort (3 ram slots fungerar ej) och har nu lyckets sätta fast vanliga monteringsfäste med fel skruv och den är omöjlig att få bort. Men går att använda med eg. aio kylare (som använder klämmor, med vanliga brackets) eller stock Amd kylare. Alternativt som jag gör, datorn platt på golvet och en luftkylare på utan att skruva fast. Jag kan skicka med antingen Peerless Assassin kylare, alternativt 120mm aio som faktiskt går att spänna fast men dens problem är att dens skruvhål för att fästa till chassit är slitna. Med 7600x och 16gb 4800mhz (enkel överclockning till 5200/5400mhz) ddr5.

Ja mycket krångel, ursäkta för all text. Men med allt sagt, prestanda fortfarande över vad du skulle få med 5600x+2x8gb snabb ddr4, för 2500kr totalt inkl. frakt.
Jag har använt det så i ett helt år så inga större problem ifall man kan ha det placerar hur som i sitt hem

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad