Samlingstråd erbjudanden Samsung-plattor mars & maj 2025

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onkel Koks:

Jag avbokade min beställning efter att jag såg tipset om 5% rabatt. Nu är den slut. F----N!!!1!ett!

Fick inte den koden att funka ändå 🤷

Koden SHOPAPP5 gäller vid ditt första köp i appen. Se till att du är inloggad på ditt Samsung Account.

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Skrivet av underwatch:

Rip blir bara o försöka igen senare :/

Permalänk
Skrivet av underwatch:

Koden SHOPAPP5 gäller vid ditt första köp i appen. Se till att du är inloggad på ditt Samsung Account.

Jag har aldrig använt appen så den borde fungerat här. Oavsett är jag villig att betala 5% mer men den är slut och nu får jag ingen alls om de inte lägger upp mer.

Permalänk
Medlem

Finns s10+ 5g 256gb som man kan få för 6193kr om man gör samma steg och även lägger till mobil bredband (hos hallon som kan sägas upp direkt) inte lila billigt men men

Hos mecenat ska nämnas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Sjuk bra deal med Trade-in! Kommer (förhoppningsvis) betala cirka 1600kr totalt för en S9:a!

Tänk på att det är en gammal padda, den kommer att få Android 17 och sen så har de lovat ytterligare ett års säkerhetsuppdateringar på det.
Min S6 Lite 2022 börjar bli slö, funderar på trade-in, borde komma ner på ca 1600 kr totalt men vet någon hur mycket de drar av på trade in om pennan saknas?

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem

@tomle: Allt är relativt, den lanserades för cirka 2år sedan och då var det en flagship-platta så fortfarande en väldigt kompetent enhet med bra specs och AMOLED-skärm och 120hz så för priset är det nog svårt att hitta något bättre.

Du kan dock vara för sent ute, flera rapporterar att den verkar slut nu!

Permalänk
Medlem

Var riktigt bra pris, synd jag missa den dealen

Permalänk
Skrivet av Kanadagoose:

Var riktigt bra pris, synd jag missa den dealen

Känner samma, givetvis den morgonen när man inte kollar.. Usch. Hade nämligen tänkt styra den som inet har på rea, men klart trevligare pris på tipset.

Permalänk
Medlem

Nu var min skickad (Tab S9 Wifi 128GB)! Gick väldigt snabbt denna gång! 👍

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || 2x Asus PG32UCDM 32" || Lian Li A4-H2O, Asus ROG STRIX B850-I GAMING WIFI, Asus ROG Loki SFX-L 850W, AMD 9950x3D, 64GB DDR5 6000 CL30, 4TB SN850X, NVIDIA RTX 5090 FE ||  Macbook Pro 14" M4 Pro 1TB 48GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Nu var min skickad (Tab S9 Wifi 128GB)! Gick väldigt snabbt denna gång! 👍

Ja verkligen min finns att hämta imorgon 27/5.
Såg att den har/finns Android 14, det stod Android 13 på Samsung hemsida.

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirgo:

Ja verkligen min finns att hämta imorgon 27/5.
Såg att den har/finns Android 14, det stod Android 13 på Samsung hemsida.

Min också 👍 Har för mig att Samsung släppt One UI 7 (Android 15) för Tab S9 också.

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || 2x Asus PG32UCDM 32" || Lian Li A4-H2O, Asus ROG STRIX B850-I GAMING WIFI, Asus ROG Loki SFX-L 850W, AMD 9950x3D, 64GB DDR5 6000 CL30, 4TB SN850X, NVIDIA RTX 5090 FE ||  Macbook Pro 14" M4 Pro 1TB 48GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem

Hämtade precis min Tab S9 på posten! 👍

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har för mig att Samsung släppt One UI 7 (Android 15) för Tab S9 också.
Trevlig min platta hämtar just nu 7/15🙂

Och nu kör den 7/15 trevlig platta.

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Hej,

Gällande Trade-in så har jag läst hela tråden samt länk och det verkar vara lite blandade erfarenheter, senast från bland annat @Lodisen.

Är det något speciellt jag bör tänka på innan jag skickar tillbaka enheten? Det är en iPhone Xs 64GB i typ perfekt skick.
Jag har gjort följande:

- Laddat till 100% och stängt av den
- Full återställning av telefonen och uppdaterad till senaste iOS 18.5
- Utloggad från mitt iCloud-konto så att den kan användas av nästa användare
- Telefonen är i utmärkt bra skick och värderades till cirka ~700kr då det är en äldre modell

Bör jag ta bilder och filmer på telefonen som bevis innan jag skickar iväg den till Foxway som extra säkerhet?
Något annat värt att tänka på förutom att packa den väl?

Hur lång tid brukar det ta om allt går så smidigt som möjligt?

Jag har betalat via Klarna, någon som vet hur jag då får tillbaka pengar?

Tack på förhand för er input och feedback!

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Hej,

Gällande Trade-in så har jag läst hela tråden samt länk och det verkar vara lite blandade erfarenheter, senast från bland annat @Lodisen.

Är det något speciellt jag bör tänka på innan jag skickar tillbaka enheten? Det är en iPhone Xs 64GB i typ perfekt skick.
Jag har gjort följande:

- Telefonen är i utmärkt bra skick och värderades till cirka ~700kr då det är en äldre modell

Bör jag ta bilder och filmer på telefonen som bevis innan jag skickar iväg den till Foxway som extra säkerhet?

Foxway drar ner värdet oavsett skick är min erfarenhet. Nu har jag mest skickat produkter med någon hundring eller två i värde men oavsett om jag anger bra eller trasigt skick så har de halverat värdet.

Jag har givit mer än rättvisa beskrivningar, men har inte orkat tjafsa. En gång har jag fått hela summan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Hej,

Jag har gjort följande:

Pengarna kommer tillbaka till klarna.
Angående värderingarna så har jag alltid fått tillbaka det som stått som värdering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrE1:

Foxway drar ner värdet oavsett skick är min erfarenhet. Nu har jag mest skickat produkter med någon hundring eller två i värde men oavsett om jag anger bra eller trasigt skick så har de halverat värdet.

Jag har givit mer än rättvisa beskrivningar, men har inte orkat tjafsa. En gång har jag fått hela summan.

Själv så har jag aldrig fått värdet nerskrivet. Det enda jag kan anmärka på är att det ibland har tagit tid att få inbytet hanterat men jag har inte heller varit den snabbaste att skicka in mina enheter varje gång.

När det dragit ut på tiden med hanteringen har jag fått en kompensation av Samsung.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narta:

Själv så har jag aldrig fått värdet nerskrivet. Det enda jag kan anmärka på är att det ibland har tagit tid att få inbytet hanterat men jag har inte heller varit den snabbaste att skicka in mina enheter varje gång.

När det dragit ut på tiden med hanteringen har jag fått en kompensation av Samsung.

Då är det väl så att det är väldigt blandat på hur dom bedömer. Jag har som sagt fått hela summan en gång men har ju givit samma rättvisa beskrivning samtliga gånger.

Permalänk
Medlem

Har lämnat in en gång och de gjorde inte ett skit på flera månader.
Fick skriva till Samsung support tills (Foxscam) slutligen godkände utbetalning.

Permalänk
Medlem

Någon som nyligen provat att inte skicka in enheten? Min värderas till 10 kr så jag låter helst bli att skicka in den, men jag vill ju gärna behålla den där rabatten på 2000 kr man fick för att man skrev in ett inbyte...

Permalänk
Skrivet av trudelutt:

Någon som nyligen provat att inte skicka in enheten? Min värderas till 10 kr så jag låter helst bli att skicka in den, men jag vill ju gärna behålla den där rabatten på 2000 kr man fick för att man skrev in ett inbyte...

Dom kommer ta bort rabatten om enheten inte skickas in. Det är ju en del av avtalet som du har gått med på.

Värderingen på inskicket är orelevant i frågan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Dom kommer ta bort rabatten om enheten inte skickas in. Det är ju en del av avtalet som du har gått med på.

De gör de inte alls. Många har låtit bli att skicka in och behållit rabatten

Visa signatur

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av trudelutt:

Har inte hänt något med min rabatt när jag inte skickat in.

Skrivet av Math-ematics:

Vad har du fått det ifrån? Skulle inte vara konstigt om det var som du skrev, men Samsung verkar inte hantera det så. Du uttalar dig väldigt säkert....

Permalänk
Skrivet av PuMaH:

Har inte hänt något med min rabatt när jag inte skickat in.

Vad har du fått det ifrån? Skulle inte vara konstigt om det var som du skrev, men Samsung verkar inte hantera det så. Du uttalar dig väldigt säkert....

Tidigare ha det fungerat så, inskicket är kopplate till dig som person och till ett ärende/köp hos Samsung.

Villkoret för rabatten är ett inskick och om det inte markeras som inskickat och mottaget så märker dom det till slut.

Med det sagt så kanske samsung skiter i det för dom ahr ju tjänat pengar oavsett. Men jag jobbade på Tele2 för länge sedan och när inskick inte markerades så kontaktade vi personerna och tog i så fall bort rabatten. Nu var detta kopplat till abbonemangskostnad och frakten till för inskick var spårbar.

Permalänk

Hur lyckas ni lägga till app koden? Det går väll inte nå samsung benify genom appen?

Permalänk
Medlem

Har utnyttjat Samsungs rabatter med inbyte flera gånger genom åren. Har aldrig någonsin orkat skicka in telefonerna, Samsung har aldrig krävt tillbaka någon rabatt.

Permalänk

Koden Galaxy30 kom idag på mailen från samsung.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Koden Galaxy30 kom idag på mailen från samsung.

Vad är villkoren? Funkar inte till surfplattor

Edit: nvm Koden funka inte I mecenat Samsung portalen men funkar på Samsung.se

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fick precis återkoppling från Foxway att inbytet är klart och slutfört. Tog mindre än 1v. (Inkl. röd dag!) från att de mottagit enheten till att mailet kom vilket jag tycker är snabbt jobbat!

Värderingen stämde fint med beloppet jag fick på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Produkt: Samsung Galaxy Tab S9 WiFi 128GB
Länk: https://www.samsung.com/se/tablets/galaxy-tab-s/galaxy-tab-s9...
Kategori: Övrigt
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=10159482
Pris: 3490kr

Osäker men kanske lägsta priset någonsin? Riktigt fint pris för den "riktiga" S9-plattan, dvs ej FE.
AMOLED-skärm osv.

Edit 11:00: Verkar slut nu men kan återkomma framåt så testa senare!
11:46: Priset är nu tillbaka på 5990kr

Någon som har fått fel inbytes pris? Jag fick 200 kr mindre men fick ingen anledning. Min platta va dessutom ganska ny, knappt använd och skickade läat fodralet och plastskyddet sitta kvar. Känns som att dom försöker blåsa en. Vad händer om jag klickar avbryt inbyte?

Inlägg och svar flyttade till rätt tråd - MOD