Vad har CDON blivit för tragisk misär?
Vilken tragisk misär CDON har blivit. Amazon Light, med skillnaden att Amazon faktiskt fungerar att handla på.
Hur svårt ska det vara att få fram spårningsnummer? Tydligen jättesvårt.
1. Det visas inget spårningsnummer i denna genuint korkade API från "ingrid". Det visas PostNord på kartan, så uppebarligen finns ett spårningsnummer, men det är inget som visas för användaren (ingen info på mail heller).
2. Då kontakter man kundtjänst! Eller...? Klickar igenom alla flikar som finns, finns ingen kontaktinfo. Ingen chat, ingen möjlighet att maila, inget tel.nr. Man kan bara "registrera äranden" enligt förvalda alternativ. De flesta knappar leder bara till startsidan, "Fortsätt handla". Well, guess what! Jag har inte tid att vänta på ett ärande utan behöver veta spårningsnumret så jag kan hämta ut ett paket. But oh no, that's just too fucking simple to help with!
3. Men. Vi testar ändå att registrera ärande. Guess what happens? Ingenting. Oändlig loop. Adblocker disabled & inga script som blockeras. Det är websidan som är trasig. Försökte ta screenhot men det blinkar förbi för snabbt. Shit is broken.
Till slut lyckas jag äntligen hitta ett formulär som faktiskt går att fylla i utan att vara specifikt relaterat till ett väldigt specifikt scenario. Yay! Jippie! Oh, but wait...
Oh no! Vilken chock, de disclaimar att de kommer svara långsamt!
Fuck you, CDON. Ett tomt skal till ett namn som ekar tomt bland alla andra mediokra näthandlare som lever på gamla meriter men egentligen borde gå i konkurs.
Fun fact! Jag har beställt toapapper. Så det är skitsamma. Men skit ska ha skit, även om det gäller skitpapper.