Permalänk
Medlem

Ratt med pedaler

Hej!
Sönerna här hemma önskar sig inget hellre än en ratt med pedaler till deras dator. Då ålder inte spelar så mycket roll tänkte jag fråga om någon här har någon fungerande till salu. Inga speciella krav, ska bara fungera till PC.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har Logitech G92/G290 (måste kolla exakt) + växelspak, finns i Stockholm.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Blueie:

Hej!
Sönerna här hemma önskar sig inget hellre än en ratt med pedaler till deras dator. Då ålder inte spelar så mycket roll tänkte jag fråga om någon här har någon fungerande till salu. Inga speciella krav, ska bara fungera till PC.

Läs hela annonsen här

Om dom nu satsar lite mer seriös har jag en Cammus DDWB15 rattbas + rattar till om det är av intresse, 100ggr bättre än en G29

hade tänkt 3500 för basen sen 500:- för en ratt, komplettera med ett par Simsonn pedaler för ca 2000:- så har du en grym rigg åt dom.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Jag har en G290 om det är av intresse. Modellen som lirar med både PC och xbox

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjuhr:

Jag har en G290 om det är av intresse. Modellen som lirar med både PC och xbox

Hur mycket hade du tänkt dig för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueie:

Hur mycket hade du tänkt dig för den?

Med reservation för att jag inte har bra koll på priserna. 1500kr, hur låter det?

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan