Gaming möss samt Gaming musmattor

Permalänk
Medlem

Gaming möss samt Gaming musmattor

Lite gaming möss samt musmattor som jag tänkt avvyttra

Bild1: Glorious series two pro - Komplett med alla tillbehör från nyköp, inhandlad direkt från Glorious använd mellan 2-300h ungefär.

Bild2: Lamzu Thorn - Komplett med alla tillbehör från nyköp, inhandlad av maxgaming.com.
använd mindre än 50h totalt.

Bild3: Musmattor enligt nedan.
1. LGG/Lethal gaming gear - Saturn
2. Zowie G-SR-SE Rouge
3. X-raypad Aqua Control Plus - ROB Strata - XL
4. Gamesense Radar
5. Vaxee PA Funspark
6. Puretrak MF2 Red tiger
7. Aim Lab x Gamesense Musmatta - Li Na - Limited Edition
8. Puretrak MF1
9. Razer Gigantus V2

Samtliga musmattor har under 50h användningstid, förutom Vaxee musmattan som använts mer (även den enda som har något att anmärka på, ser lite "smutsig" ut där handleden legat, går att uttyda på bilden)

Samtliga prylar har köpts nya utav mig.

På musmattorna har köpare som är intresserade av att köpa samtliga eller åtminstonde flertal företräde.

Tar emot bud på allt och släpper prylar löpande om buden är rimliga.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

No clue vad rimligt är. Men 300 budat för vita musen och musmatta nr 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hautus:

Har ingen lagt något "bättre" bud innan 12:00 imorgon så kan vi köra på det

Permalänk
Medlem

Inte heller koll på om jag lägger ett rimligt bud men behöver en ny mus till grabben så kan 400:- +frakt för Lamzu Thorn och musmatta nr 7 (ingen kolla på musmattor alls men sonen tyckte motivet var tufft)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hautus:

Skrivet av Blodörn:

Inte heller koll på om jag lägger ett rimligt bud men behöver en ny mus till grabben så kan 400:- +frakt för Lamzu Thorn och musmatta nr 7 (ingen kolla på musmattor alls men sonen tyckte motivet var tufft)

Ni får gärna skriva till mig i privat meddelande så går vi vidare med affär om ni fortfarande är intresserade