Permalänk
Medlem

Zotac AMP RTX 5070 Ti

Jag hade två annonser som jag stängde och slog ihop till denna efter de tappade intresse, för er som känner igen kortet osv.

Kortet är i prima skick. Ett av de dyraste på marknaden, kostar ännu över 11,000kr nytt. Bra för de som vill överklocka och få de där extra procenten över andra 5070 Ti.

Kvitto finns, alla tillbehör osv ingår. Inklusive sag support och adapter kabel.

Har ni ett litet Radeon 9070 (och jag menar de minsta, t.ex Prime) så byter jag gärna mot mitt kort plus mellanskillnad, bara skriv ert erbjudande i tråden.

Jag föredrar affär i person, bor i Hyllie. Jag har ej bil så jag ni vet.

Budgivning fortsätter till senast nästa söndag (24/8). Får jag inte tillräckligt bra erbjudande så behåller jag kortet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 000 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 000 kr ifall tidigare drar sig ur
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 500 kr
Permalänk
Medlem

8800:- hämtar i Hyllie

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Okej så jag fick ett bra bud på 8800 (upphämtning) via min Blocket annons som legat och varit död ett tag. Såg inte ut att gå högre i tråden här så jag tog det, köparen har redan betalat. Jag glömde avsluta budgivning, ursäktar @Tazadar att jag inte hann göra det innan du lade ditt bud.

Budgivningen är därmed över, @Tazadar står näst på tur om köparen skulle dra sig ur eller något sånt. Ursäktar att det blev rörigt osv, jag tenderar att överkomplicera.

Tack ändå för buden, efter en del låga bud tappade jag hopp och var beredd på att strunta i sälja kortet.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad