Nintendo Switch Online Family Membership diskussioner/dela membership med andra.

Permalänk
Skrivet av gse1986:

Om jag läser rätt är vi fyra stycken.

@gse1986
@danneee
@SlackyKun
@zealot_106

Är det någon fler som är intresserad av NSO + Exp?

Super skicka över vad som ska betalas och vart vi pm.
Skickar över e-post till kontot då också

Permalänk
Medlem

Jag har uppdaterat inlägget - #20951981

Vi kanske avvaktar några dagar och ser om vi blir fler - det är max 8 pers, vi är 4 just nu, så om det inte bli fler är det 173:-/pers - om vi är 8 blir det hälften så mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gse1986:

Jag har uppdaterat inlägget - #20951981

Vi kanske avvaktar några dagar och ser om vi blir fler - det är max 8 pers, vi är 4 just nu, så om det inte bli fler är det 173:-/pers - om vi är 8 blir det hälften så mycket.

Jag är gärna också med!

Permalänk
Skrivet av gse1986:

Om jag läser rätt är vi fyra stycken.

@danneee

@gse1986
@SlackyKun
@zealot_106
@bikise
@pew-se

Är det någon fler som är intresserad av NSO + Exp?

Inlägg uppdaterat 20250815

Tack för att du roddar!

Permalänk
Medlem

OK, då vi är 5 pers just nu, föreslår jag att vi väntar till tisdag morgonen ifall det finns flera som vill vara med, sedan bekräftar jag beloppet och ta vi det via PM

5 pers just nu:

@gse1986
@SlackyKun
@zealot_106
@bikise
@pew-se

Permalänk
Medlem

OK, jag hade fullt upp igår, så nu säger vi att nästa grupp är

@gse1986
@SlackyKun
@zealot_106
@bikise
@pew-se

Då blir det 689 / 5 = 138:- per person. Skulle flera vill vara med kan vi lösa det efterhand. Jag skicka ett PM till de andra 4 i gruppen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av gse1986:

OK, jag hade fullt upp igår, så nu säger vi att nästa grupp är

@gse1986
@SlackyKun
@zealot_106
@bikise
@pew-se

Då blir det 689 / 5 = 138:- per person. Skulle flera vill vara med kan vi lösa det efterhand. Jag skicka ett PM till de andra 4 i gruppen...

Jag är gärna med om det inte är för sent

Permalänk
Medlem

Ja, det går bra - då är det 115 - jag får swisha tillbaka 23kr till de två som redan betalat....Jag skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av gse1986:

Ja, det går bra - då är det 115 - jag får swisha tillbaka 23kr till de två som redan betalat....Jag skickar PM

Hej, kan jag oxå haka på i er familj? Mvh Anton

Permalänk

Hade gärna gått med någon family group om det finns plats

Permalänk

Samma här, är gärna med på en grupp om vi ska starta en till eller om det finns plats i en befintlig

Permalänk
Skrivet av brucetablett:

Samma här, är gärna med på en grupp om vi ska starta en till eller om det finns plats i en befintlig

Tror vi får ta och starta en!
Vi kan kanske kolla i den stora switch 2 gruppen om någon känner sig sugen på att gå med?

Permalänk
Medlem

Hej alla glada.

Har 'Nintendo Switch Online + Expansion Pack Individual Membership' som jag kan dela med mig, om någon skule vilja ha. Skicka ett meddelande med epost samt Swish 80kr, då det är giltigt till 2026-11-26

Lite snabb på fingrarna, var bara den individuella planen jag hade och inte familje planen.
Visa signatur

Data: Ryzen 7 5800x, Corsair DDR4 2x16GB 3600MT/s, PNY RTX 3070Ti, 1x1TB nvme, 1x2TB nvme.
Laptop: Apple MacBook Air m2 - 512GB+16GB
Spelkonsoler - Nintendo Switch OLED, Xbox Series X

Permalänk
Skrivet av brucetablett:

Skrivet av Dannyduck98:

Tror vi får ta och starta en!
Vi kan kanske kolla i den stora switch 2 gruppen om någon känner sig sugen på att gå med?

Hej

Jag hakar gärna på om det finns plats.

Permalänk
Skrivet av Skogsmaskin:

Hej

Jag hakar gärna på om det finns plats.

Absolut! Då är vi tre stycken i dagsläget!

Permalänk

Hejsan, jag är gärna med i en Family-grupp om plats finns!

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Band1tQueen:

Hejsan, jag är gärna med i en Family-grupp om plats finns!

Yes 4 personer nu då!

@Dannyduck98
@brucetablett
@Skogsmaskin
@Band1tQueen

Finns det några andra intresserade?
Tänker att vi väntar några dagar till (kanske fredag?) och ser om vi blir fler, max 8 personer

Permalänk
Medlem

Jag är på, inväntar bara min konsol. (Köpte en beggad oled som är på gång) och har ändå tänkt spela en del mario kart online. Blev väl rätt billigt när man var ett gäng i familjen?

Permalänk
Skrivet av Yemoja1:

Jag är på, inväntar bara min konsol. (Köpte en beggad oled som är på gång) och har ändå tänkt spela en del mario kart online. Blev väl rätt billigt när man var ett gäng i familjen?

Hehe jag har också nyss köpt en begagnad Nintendo Switch OLED men väntar just nu på mitt Mario Kart 8 😄 Ska bli riktigt kul att komma igång igen

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Band1tQueen:

Hehe jag har också nyss köpt en begagnad Nintendo Switch OLED men väntar just nu på mitt Mario Kart 8 😄 Ska bli riktigt kul att komma igång igen

Great minds think alike! 😁 Jajjemen det ska bli riktigt kul faktiskt, körde det sist på Wii U. Blir antagligen spöad av allt och alla men #care

Permalänk
Skrivet av Yemoja1:

Grymt! Mario Kart 8 är fortfarande min favorit Mario Kart
Just nu (om vi är fem personer) blir slutkostnaden 689/5 = ca 137 kr per person för ett helt år

Då är dessa personer med i dagsläger:
@Dannyduck98
@brucetablett
@Skogsmaskin
@Band1tQueen
@Yemoja1

5/8 platser är tagna, det finns 3 platser kvar!

Permalänk
Medlem

Jag har ett nypåfyllt Online + Exp, giltligt tills 27/12-2026.
PM.a email så lägger jag till dig.
När vi ser att allt är ok så skickat du en swish på 100kr.

Finns 4 platser

// Fredrik

Permalänk
Skrivet av Dannyduck98:

Grymt! Mario Kart 8 är fortfarande min favorit Mario Kart
Just nu (om vi är fem personer) blir slutkostnaden 689/5 = ca 137 kr per person för ett helt år

Då är dessa personer med i dagsläger:
@Dannyduck98
@brucetablett
@Skogsmaskin
@Band1tQueen
@Yemoja1

5/8 platser är tagna, det finns 3 platser kvar!

Tänkte vi fixar det idag, om alla är okej med det! Skicka era mailadresser som är kopplade till era Nintendo-konton i PM. Vi är fem pers så det blir runt 137 kr var

@brucetablett
@Skogsmaskin
@Band1tQueen
@Yemoja1

Permalänk
Skrivet av Dannyduck98:

Tänkte vi fixar det idag, om alla är okej med det! Skicka era mailadresser som är kopplade till era Nintendo-konton i PM. Vi är fem pers så det blir runt 137 kr var

@brucetablett
@Skogsmaskin
@Band1tQueen
@Yemoja1

Väntar bara på svar från @brucetablett nu!

Permalänk

Jag skaffade igår och fick 2 extra månader på köpet.
Så 14 månader NSO + Expansion (går ut 20/11/2026)
Har 4 platser öppna. För den som vill gå med tar jag 90kr genom Swish!
Hör av er så kan vi prata mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilverAloe:

Jag skaffade igår och fick 2 extra månader på köpet.
Så 14 månader NSO + Expansion (går ut 20/11/2026)
Har 4 platser öppna. För den som vill gå med tar jag 90kr genom Swish!
Hör av er så kan vi prata mer.

Kan tänka mig det, är de 90kr i månaden eller?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S