Diagnos på detta Ljus fenomen LG G4 "specifika appar"

Permalänk

Diagnos på detta Ljus fenomen LG G4 "specifika appar"

Hallå!
Har en oled LG G4 sen några veckor tillbaka och jag har märkt när jag går in på : disney +( bara precis i upp starten se bilderna. inget inne i appen) och HBO max (ser jag det när jag trycker fram menyn åt vänster) så ser det ut så här i vänster hörn :

https://imgur.com/a/2TwXbMl

OBS! Endast på dom apparna och inget när man tittar på innehålle på apparna!

Vad är det?
Något man ska dra öronen åt sig för?

EDIT : skapar denna tråd för att stilla mitt sinne då jag går och undrar om det är något fel på tvn

Mvh Peter

Permalänk
Medlem

Läste någonstans att många funktioner är av när man är i menyläge. Kan det var det?
Om det inte uppstår när du tittar på film så kan du chilla 👍

Permalänk
Skrivet av liqwid11:

Läste någonstans att många funktioner är av när man är i menyläge. Kan det var det?
Om det inte uppstår när du tittar på film så kan du chilla 👍

Nej ser ingenting när jag ser på annat.
Ser bara detta "fenomen" vid tillfällerna som jag skrev..

Permalänk
Bildexpert 📺

Ockhams rakkniv: om det endast syns i menyerna hos just de apparna är det troligtvis endast menyerna hos just de apparna som ser ut så.

Permalänk
Skrivet av Laxpudding:

Ockhams rakkniv: om det endast syns i menyerna hos just de apparna är det troligtvis endast menyerna hos just de apparna som ser ut så.

Ockhams rakkniv?

Ja det är bara på dom apparna som det syns! Och som jag skrev i början på vinjetten på disney + och inne i HBO max när man drar pilen till menyn till vänster

Du tror inte det är något annat skumt då?

Mvh Peter

Permalänk
Medlem

Disneys app är ljusare nere i vänster hörn, så det är inget fel på din tv.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | LG OLED 42C4

Permalänk
Skrivet av shugge:

Disneys app är ljusare nere i vänster hörn, så det är inget fel på din tv.

<Uppladdad bildlänk>

Tack så mycket för det 🙏. Då kan gubben vara lugn 😂