SweClockers drop!

Muskampen 2025 - Världens bästa gamingmus skall utses

Permalänk
Medlem
Skrivet av zogez:

Så förbaskat löjligt det här.. Är det helt tomt med idéer på Sweclockers? Pinsamt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av zogez:

Så förbaskat löjligt det här.. Är det helt tomt med idéer på Sweclockers? Pinsamt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunderil:

<Uppladdad bildlänk>

HAHAHA

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Gaminglaptop. 13700H, 32Gb RAM, RTX 4070, 4Tb SSD.
Huvuddator. 14600K 32Gb RAM, RTX 3090

Permalänk

När kommer nästa film? Passerat 1900 med råge

Permalänk
Medlem

Testat massor av olika mustillverkare men kommer alltid tillbaka till Razer, hands-down de bästa mössen.

Deras andra produkter däremot har gått sönder direkt när jag kollat på dom... förstår inte hur de kan göra närmast felfria möss och misslyckas med andra produkter?

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Hands down, för mig är den bästa gamingmusen Microsoft HABU, med Intellimouse 2 på silverplats och Roccat Kone Pure som trea.

Visa signatur

MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 5 5600 | Thermalright Peerless Assassin | Corsair 16GB | MSI RTX 3070Ti Gaming Trio | Phanteks Eclipse P350X | ASUS VG248QE | HyperX Alloy FPS | Roccat Kone Pure Ultra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Jo jag höll också MX518 högt...tills Logitech lyckades slå sig själva och lanserade G502 Proteus Core, som i sin tur har vidareutvecklats till nuvarande G502 Hero.
G502 finns också sladdlös (Lightspeed och X Line), men jag föredrar sladd så kommer hålla kvar vid Hero.

Letade för länge efter G502 i kommentarstråden. Kör själv en G502 X Lightspeed idag med Powerplay mousepad så jag aldrig behöver fundera på laddning.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Phanteks Revolt Platinum ROG STRIX X670E-A GAMING 9950X3D NZXT Kraken Elite 360 32GB Corsair Titanium 6000MHz Powercolor 7900XTX Hellhound Crucial T700 2TB Vertex Pok3r MX Brown AOC Agon Pro AG276QZD Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem

Najs. Nästan så man börjar bli lite otålig nu när alla mössen klarat av alla test hittills, när ska första lämna in?

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Wolfkin:

Najs. Nästan så man börjar bli lite otålig nu när alla mössen klarat av alla test hittills, när ska första lämna in?

Hm

Permalänk
Medlem

Verkar stabilt. Skulle kanske lagt till test av mitten/scrollhjuls-klick också. Brukar alltid vara den funktionen som ger upp först för mig.

Visa signatur

Asus Rog Strix X570-F | AMD Ryzen 7 5800X3D | G.Skill 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident | Noctua NH-U12A | Asus Geforce RTX 4080 Super 16GB TUF Gaming | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | Corsair Force MP600 1TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Fractal Design Define 7 Compact Vit TG | Acer 27" Predator XB273K | QPAD MK-85 (Brown) | Razer DeathAdder Chroma | Logitech Z623 | Sennheiser GAME One
http://www.youtube.com/channel/UCl0ZJPJ7XZkjvUoR7zgPOLg

Permalänk
Medlem

Mer badande, mindre dusch

Permalänk
Skrivet av medbor:

Mer badande, mindre dusch

Exakt ställ dem i en större balja med 3-5mm vatten/kaffe/energidryck i bottnen i typ 5 minuter.

personligen är det ju inte på själva musen man oftast spiller utan man tippar omkull vattenglaset/kaffemuggen ut över bordet så de blir som en mindre insjö över skrivbordet som flyter in under tangentbordet/musen innan man hinner svabba upp det.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Exakt ställ dem i en större balja med 3-5mm vatten/kaffe/energidryck i bottnen i typ 5 minuter.

personligen är det ju inte på själva musen man oftast spiller utan man tippar omkull vattenglaset/kaffemuggen ut över bordet så de blir som en mindre insjö över skrivbordet som flyter in under tangentbordet/musen innan man hinner svabba upp det.

Jag ser fram emot säsong 2 med mer ingående tortyr och värre scenarier

Permalänk
Medlem

En mer kyld mus måste ju gå att överklocka mer på något sätt. Ser mycket fram mot detta inslag.

Visa signatur

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.

Permalänk
Medlem

Wtf, ostbågevindtunnel… f-n vad underbara ni är! I luv IT!

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör

För er som var tidiga på avtryckarknappen saknades videon i Rond 5-artikeln. Det är nu åtgärdat!

Permalänk
Medlem

Jag reagerar på sista meningen "Samtliga möss lever vidare, om än kladdiga, men frågan är hur många som orkar stå emot den apelsinfärgade stormen i Rond 6 – Full LAN-svit."

Pulsar X2 CrazyLight försvann väl?

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Glyph:

Jag reagerar på sista meningen "Samtliga möss lever vidare, om än kladdiga, men frågan är hur många som orkar stå emot den apelsinfärgade stormen i Rond 6 – Full LAN-svit."

Pulsar X2 CrazyLight försvann väl?

Rätt och riktigt, samt nu även åtgärdat i artikeln! Tack för ditt vakande öga.

Permalänk
Medlem

Tror det börjar spåra ur nu!

Visa signatur

r_wateralpha 0.3