Permalänk
Medlem

Tack Djurgården ❤️

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Efter den här säsongen kommer mitt hjärta ha åldrats iaf minst 20 år extra eller något.
Kämpa MAIF! 💛🖤

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80

Permalänk
Medlem

11 poängs försprång med 15 poäng totalt kvar att spela om.
Tror ni kan räkna hem guldet redan nu faktiskt om inte tidernas största meltdown i fotbollshistorien skulle inträffa 😂

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🍎 Macbook Air 13" (2025) - M4 10C CPU 8C GPU 16GB/256GB
🍏 iPhone 16 PRO 128GB Natural titanium
🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

11 poängs försprång med 15 poäng totalt kvar att spela om.
Tror ni kan räkna hem guldet redan nu faktiskt om inte tidernas största meltdown i fotbollshistorien skulle inträffa 😂

När pokalen står hemma på Strandvallen så tror jag på detta haha! 😂

Men ja, det känns onekligen bra nu, overkligt men bra!

Visa signatur

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Äeh fyfan. Det vore ju bra om gnaget kunde spela två bra halvlekar i en enda match i år. Framförallt nu när alla andra runtomkring oss bestämt sig för att spela dåligt i ett par omgångar så vore det på sina plats att koppla grepp om tredjeplatsen.

Men ja om det inte var klart innan så är det klart nu.
Grattis till @Flutters och Mjällby för en säsong som är smått jäkla otrolig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

Äeh fyfan. Det vore ju bra om gnaget kunde spela två bra halvlekar i en enda match i år. Framförallt nu när alla andra runtomkring oss bestämt sig för att spela dåligt i ett par omgångar så vore det på sina plats att koppla grepp om tredjeplatsen.

Men ja om det inte var klart innan så är det klart nu.
Grattis till @Flutters och Mjällby för en säsong som är smått jäkla otrolig.

Jag har nästan förlåtit MAIF nu, för att de för några år sen spelade ner sig till först Superettan, sen Div. 1 Södra, och höll på att slå fotbollssveriges rekord i nerflyttning genom att vara nära att åka ner i 2:an.

Permalänk
Medlem

Mjällby är bäst i allsvenskan 2025 och värdiga om de vinner.

Men kom igen nu Gnaget! Var inte rädda för att hålla i bollen! Celina bäst i laget och det sa jag redan innan hans fullträff mot GASGASGAS

Permalänk
Snusfri

Ryktas om att Potter kan bli aktuell för att ta över Malmö FF.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Ryktas om att Potter kan bli aktuell för att ta över Malmö FF.

Han ryktas också vara aktuell för Manchester United. Nog inte så svårt att lista ut vilket han väljer i sånt fall...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🍎 Macbook Air 13" (2025) - M4 10C CPU 8C GPU 16GB/256GB
🍏 iPhone 16 PRO 128GB Natural titanium
🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Nu såg jag inte själva matchen men jösses vilket resultat Djurgården - Sirius matchen blev

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Nu är det skönt att säsongen äntligen startar upp snart igen så att den kan ta slut någon gång.
Jag har faktiskt efter Värnamo-matchen senaste helt givit upp all form av optimism.
Jag ser gärna att vi sparkar tränaren efter säsongen då det är uppenbart att truppen har börjat ledsna ordentligt.
Guidetti ser ut att bli utan nytt kontrakt vilket är väntat men för guds skulle förläng med Sotte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

Nu är det skönt att säsongen äntligen startar upp snart igen så att den kan ta slut någon gång.
Jag har faktiskt efter Värnamo-matchen senaste helt givit upp all form av optimism.
Jag ser gärna att vi sparkar tränaren efter säsongen då det är uppenbart att truppen har börjat ledsna ordentligt.
Guidetti ser ut att bli utan nytt kontrakt vilket är väntat men för guds skulle förläng med Sotte.

Jo skönt att det är paus i landslaget nu så vi kan få lite riktig fotboll.
Jag håller tummarna för att AIK tar det på söndag!
Förhoppningsvis har Värnamo matchen varit en eye opener, för jag blev minst sagt chockad hur Värnamo startade!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det var mycket snack och tjafs om pengar och hur det skulle göras i Värnamo, fixa eller bygga ny (?) stadion för att möta de allsvenska kraven.. Det var nog tur att man inte satsade för hårt där

Visa signatur

"as with all Debian release names, Sid takes its name from a ToyStory character. In the movie, Sid is the kid next door who breaks his toys and makes nasty creatures of them."

Permalänk
Medlem

SM-Guld till Mjällby och 2 poäng kvar till poängrekordet med 3 matcher kvar...

Permalänk
Medlem

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.....
Detta är helt otroligt. Varit MAIF supporter i snart 25 år och detta fanns aldrig på radarn.
Jag får skriva mer imorgon när detta lagts sig 😂

Visa signatur

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Jävlar vilken asfaltering det blev.
Det är en av de mest imponerande bedrifterna jag skådat i modern fotboll. Kanske att man håller Leicester Citys title högre men på riktigt är MAIFs guld otroligt imponerande.
Det bevisar ännu en gång varför allsvenskan är överlägsen. Trots MFF:s dominans de fem storklubbarnas dominans vad gäller intresse och upptagsområden vad gäller talang är det fortfarande möjligt för en småstadsklubb att hävda sig genom hårt arbete, lojalitet och smarta beslut.

Lite trist att det inte blev en planstormning men men.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

Lite trist att det inte blev en planstormning men men.

Bra! Det är inte tillåtet.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av jnsson:

Bra! Det är inte tillåtet.

Så är det. Det är dock också en av de roligaste traditionerna när du tar guld på bortaplan om man har med sig tillräckligt mycket supportrar. Det ska dock sägas att göra det på en av storlagens arenor är en ganska dålig idé då det kan bli stökig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

Så är det. Det är dock också en av de roligaste traditionerna när du tar guld på bortaplan om man har med sig tillräckligt mycket supportrar. Det ska dock sägas att göra det på en av storlagens arenor är en ganska dålig idé då det kan bli stökig.

Jag gillar inte det iallafall

Visa signatur