Permalänk
Medlem

z200

Har precis fått en SE z200 och har kollat igenom den lite. Men jag har en fråga är spelen java eller mophun? Letade på SEs sida också utan framgång.

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk

jag har inte möjlighet att titta härifrån, men om den inte har stöd för både java och mophun är det troligtvis mophun den har stöd för.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Man kan väl över huvud taget inte ladda ner spel till den? (Och vad dom inbyggda spelen bygger på är väl ganska ointressant.)

Permalänk
Hedersmedlem

Hur har du fått tag i den så snabbt?

Jäkligt snygg är den må jag säga, synd att den inte har BT.. Mkt snyggare än Z600 imo. Kanske någon av dem blir substitut för min nuvarande SE T100 vem vet

Edit: Oj, glömde svara på frågan: http://www.clubsonyericsson.com/en/products_z200.htm

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Weiman: Hmm det är ju jävligt synd isåfall.
jonasy: Pappa jobbas på SE

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk

Kan man skicka MMS från den?

jevvla lyckopappa du har då

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Hedersmedlem

Dj_majm: Najs

Hur är den annars då? Bra skärm etc..?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Jadå tycker den är grym.

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk

Underbar beskrivning.......skulle du kunna vara lite mer specifik? "Jag tycker den är grym" kan betyda i stort sett vad som helst.....

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Den saknar MMS och Java, enligt mobilforum.se :/ Köper nog hellre en T230.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Ja telefonen ser bra ut å har bättre mått än Z600, synd att den är kass
Fan att de telefoner man vill ha suger... varken Java eller MMS

tycker klockan på framsidan e snygg som fan

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Hedersmedlem

Jo, MMS och Java vill man ej vara utan

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Underbar beskrivning.......skulle du kunna vara lite mer specifik? "Jag tycker den är grym" kan betyda i stort sett vad som helst.....

Har ju inte haft den så jävla länge. Jag är ingen mobil-nörd heller utan ringar bara med den ibland och skickar ett sms då och då men jag ska försöka skriva ner lite.

Knapparna är hur sköna som helst. Bara ett litet fel "joysticken" om man kan kalla det är lite jobbig, iaf nu i början. Det är så att det är en uppbuckling längst uppe, men man ska trycka på sidorna om den och använda uppbucklingen som "yes". Ibland råkar man trycka på den när man ska bläddra åt sidan.

Skärmen är bra, fin skärpa o sånt. Klocken på utsidan funkar utmärkt, det är behändigt o bra att ha den där.

Ljudet är mycket bra, det finns många ringsignalder som stadard.

Telefonen ligger bra i handen, den känns rubust och bra trots att den inte vägar mycket allr

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk
Medlem

Är inte heller intresserad av MMS och Java så jag väntar på att Z200 kommer i butik. Gillar clamshell-telefoner och nu när de saknar antenn är det ett givet köp.

Permalänk
Medlem

Var inne på att skaffa en Z200 men ändrade mig tvärt. Varför? Därför:

- Den stöder inte MMS
- Den stöder inte Java
- Det går INTE att ladda ner nya spel
- Litet minne

Värdelös mobil för dig som vill göra mer än att ringa

Visa signatur

Jocke är bäst, ingen protest

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jest
Var inne på att skaffa en Z200 men ändrade mig tvärt. Varför? Därför:

- Den stöder inte MMS
- Den stöder inte Java
- Det går INTE att ladda ner nya spel
- Litet minne

Värdelös mobil för dig som vill göra mer än att ringa

Måste väl gå att ladda över nya mophun spel?

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk
Medlem

Hur mycket minne har den?
Har den verkligen touchscreen som jag hört?
Är den tjock?

Permalänk
Permalänk
Medlem

alltså hur kan SE göra en sån miss?? det verkar vara en helgrym telefon så har den inte java eller MMS!!!

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
alltså hur kan SE göra en sån miss?? det verkar vara en helgrym telefon så har den inte java eller MMS!!!

Java, det köper jag (ändå budget-telefon), MMS? vilka jevvla idioter som utvecklat en telefon med härlig färgdisplay, fina polyfoniska ringsignaler, alla förutsättingar för roliga MMS, och så har de inte med en MMS-funktion.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Det går INTE att ladda ner nya spel, läs på Sony Ericssons hemsida så får ni. Värdelöst

Visa signatur

Jocke är bäst, ingen protest

Permalänk
Medlem

Ser T230 som ett bättre val, även om den inte har lika läcker design. Den saknar iofs IR, men har MMS, och man kan ladda ner nya spel (mophun).

www.sonyericsson.com/t230

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk

Någon som vet något leveransdatum på Z200?