Permalänk

Ni med Creative MuVo!

Tjenare!
Undrar vad Ni, med Creative MuVo:s tycker om den?
Jag har mest hört positivt om den, bara att lurarna är kassa..
Räcker att man köper Sony lurar för 90spänn så är man ljusår ifrån Creatives egna!
Säg några positiva punkter och några negativa.
Eller rekommendera en bättre spelare i samma prisklass

Permalänk

jag undrar vad ni som har den tycker om max ljudnivån??
e den för låg??

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem

Jag har en MuVo som just nu inte fungerar riktigt bra. Samma problem som Rich men innan den blev så här tyckte jag om den riktigt mycket. Det enda som saknas är en knapp men kan låsa knapparna så den inte höjer eller sänker av sig själv i fickan.
Ang. ljudnivån så räcker den till gott och väl om man har originallurarna. Jag har inte testat med andra så.

Permalänk
Medlem

Jag har ett par Koss The Plugg till min och jag är hur nöjd som helst med min! Det enda jag saknar är en shuffle-knapp, man kunde skita i repeat-knappen och lägga till en shuffle istället så är det ubergrym, men man kan väl inte få allt här i värden

Visa signatur

Asus P4C800 - P4 2,4 C - 2x512 Twinmos - HIS Excalibur 9700pro - 2 x Seagate 120gb 8mb cache - LiteOn RW - Antec Sonata
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6779665

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micro
Jag har ett par Koss The Plugg till min och jag är hur nöjd som helst med min! Det enda jag saknar är en shuffle-knapp, man kunde skita i repeat-knappen och lägga till en shuffle istället så är det ubergrym, men man kan väl inte få allt här i värden

Låter bra, Hörlurarna som skickas med är inte vidare bra va?
Den är satans billig nu iaf 981.- på pricerunner.se När den kom typ 1600.-
Får leva snålt nu ett tag

Permalänk
Medlem

Min funkar utmärkt, lurarna som följde med var dock väldigt dåliga(platt ljudbild) så jag köpte till Koss Porta pro och då var ljudet väldigt bra, vart riktigt imponerad av basen. Muvon kostar bara 999:- på webhallen.se och lurarna 550:- också på webhallen.

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

Jag är mycket nöjd med min MuVo 128MB.
Ett stort plus är att det är både en mp3-spelare och usb-minne.
Hörlurarna som följer med är kassa men det är lätt att byta ut de.
Du kanske ska titta på nya MuVon? Den verkar ännu goare än gamla.
Visst den kostar mer men den är inte alltför dyr.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hockert
Jag har en MuVo som just nu inte fungerar riktigt bra. Samma problem som Rich men innan den blev så här tyckte jag om den riktigt mycket. Det enda som saknas är en knapp men kan låsa knapparna så den inte höjer eller sänker av sig själv i fickan.
Ang. ljudnivån så räcker den till gott och väl om man har originallurarna. Jag har inte testat med andra så.

Det går att göra gå in i menyn så finsn det en funktion som säger något med "lock".

Visa signatur

Debug! rough place. I'm out, leaving no trace...
: MSI K8N Neo2 Platinum 54G nForce3 Ultra : AMD 64 "winchester" 2Ghz : 2x512MB DDR400 Corsair : 2x120GB Maxtor : Dangerden MAZE4 blocks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morgoth
Det går att göra gå in i menyn så finsn det en funktion som säger något med "lock".

Vilken meny?

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Du trycker på knappen man spolar låtar med

Visa signatur

Debug! rough place. I'm out, leaving no trace...
: MSI K8N Neo2 Platinum 54G nForce3 Ultra : AMD 64 "winchester" 2Ghz : 2x512MB DDR400 Corsair : 2x120GB Maxtor : Dangerden MAZE4 blocks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morgoth
Du trycker på knappen man spolar låtar med

Jag tror tråden är om första versionen av MuVo, inte MuVo NX.

Älskar min MuVo 128MB. Enda nackdelen jag har hittat är den att det är att det finns för lite utrymme för batteriet på längden. Det gör att batteriet sitter hårt. Lätt att sätta in, svårt att ta ur.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om att MuVo NX 128mb kostar 1032:- nu!!

http://www.softwareexpress.se/WebShop/Index.php?ArticleID=185...

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mUpp
Kan tipsa om att MuVo NX 128mb kostar 1032:- nu!!

http://www.softwareexpress.se/WebShop/Index.php?ArticleID=185...

EDIT: Knasigt! Dem måste ha höjt priset bara nån minut efter att jag kollade :S

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

EDIT: Knasigt! Dem måste ha höjt priset bara nån minut efter att jag kollade :S

Eller så kan det vara så att 1290x0,8 = 1032. Dvs du såg priset exkl. moms första gången.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Hmm, jag klickade på direktlänken på pricerunner.

Skulle den ändra ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Hmm, jag klickade på direktlänken på pricerunner.

Skulle den ändra ?

Hände samma sak för mig, första gången jag titta var det utan moms, sen när jag såg vad du skrev inlägget efter kollade jag en gång till och då var det med moms