Permalänk
Medlem

Warcraft 3

hej har ett lite väl irreterande problem med warcraft 3 RoC, när jag har installerat det och spelat det en gång och sen skall spela det igen så vill det inte starta, den påstår att cd skivan inte finns i cd läsaren, har testat att köra det på en annan cd spelare och på min brännare men inget av det fungerade, testade att göra en iso av den och kör från HDDn men det fungerar inte heller, jag får nämligen upp felmedelandet att "Please Verify that you Warcraft 3 disc is in your CD-ROM drive, then clock on Retry" vilket jag också har gjort testat att installera om det ett antal gånger men det fungerar bara en gång sen lägger det av igen... testat att uppdatera det men fortfarande samma fel..

någon som vet vad man kan göra för jag vet inte längre har testat allt som jag kan komma på... och givetvis är det ett orginal spel...

Permalänk

Har du provat med någon annan skiva??
Annars skicka den till bliz och be om en ny??
Eller så kan du mejla dom och be om hjälp!

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731