Permalänk
Medlem

AQZFA 0342VPMW vs. AQYFA 0338 WPA 1

Har fått hem fel steppning, beställde Barton 2500+ AQYFA 0338 men fick hem AQZFA 0342 istället, har redan skickat mail angående detta.

Men nu till frågan: Någon som vet hur AQZFA 0342 gämför sig med AQYFA 0338 inom clock området. 0342 är ju låst, enligt alla så är ju alla efter 38 låsta iaf. Men sjävla steppningen kanske är bättre ändå. Så jag undrar om någon har fått den senare modellen som jag skrev och kanske kan gämföra den med 0338. Ja jag hoppas att ni förstår vad jag menar... annars får ni klaga på mig och be mig förklara bättre.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Inaktiv

Jag är osäker men jag tror att båda är låsta, har för mig dom låsta har FA i slutet på steppingen. nån annan har säkert större koll än mig.. och sen det där med vecka stämmer inte heller riktigt, det var ju någon som hade fått någon v42 som var upplåst och någon hade fått v38 som var låst.. så att alla efter v39 är låst stämmer inte till 100% som jag förstått det iaf..

Permalänk

Det där med FA på slutet stämmer inte då jag har en olåst AQZFA från 0335.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 5800X3D||32Gb@3.6GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

eftersom det verkar trögt med jämförelser kan det ju vara en idé att prova den..
det är väl ingen i hela världen (tror jag) som kan se att man provkört prollen lite....bara att snygga till den efteråt om den klockar dåligt...