Permalänk
Medlem

Bärbar DVD-spelare

Julen närmar sig. Jag kom på iden att slösa mina pendeltimmar med lite film. Nån som har någon minsta erfarenhet av detta? Jag känner mig ganska lost om jag får säga det själv. Jag kan förstå att Sony och Panasonic har ganska bra grejer, men sen är priserna där efter också. Nån som vill hjälpa till?

Jag vill helst ha:
2,5+ h batteri
7" Skärm
4000-6000

Några tips? Några rekommendationer?

Amazon kan man inte beställa ifrån. Så det kanske blir svårt att skaffa den som man kanske bestämmer för.

Några:
Panasonic

Sony

TM1

TM2

TM3

Annan

Elgiganten

Visa signatur

Base: Life is like a box of chocolates, you never know you gonna get.

Loaded: Jo, man vet visst vad man får.. Dom där ÄCKLIGA jävla likörbitarna, VARJE GÅNG!

Permalänk
Medlem

Jag vill inte förstöra dina förhoppningar men du lär bli bestulen om du viftar med en sådan.

Permalänk
Hedersmedlem

isf köp en bärbar dator med dvd-spelare... får du ännu mer nöje än bara film...

och som ThomasT säger... det är lätt att bli bestulen om man sitter med en sådan...

edit: annars skulle jag köpa en sån som du har kallat för "Annan". den var ju grym som f*n!

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Samsung L-200

L-200 igen
Härifrån tänkte jag köpa den.

Jag har funderat lite på denna. Verkar fin. 10" skärm, DVD-RW osv.

Undrar bara om nån vet eller kan hjälpa mig ta reda på om den är regionsfri eller vad det ska vara för att alla filmer ska kunna spelas. Jag tänkte på det när den finns på den amerikanska samsungusa.com, men inte på samsung.se. Kanske oroar jag mig i onödan.

m0REc och ThomasT: Kanske det men jag vill gärna ha den iaf. En dator kanske har samma chans att bli snodd, eller så ser det iaf lite skabbigare med en stor dator att släpa på i stället för en kaxig liten DVD-spelare. Bara vad jag tycker.

Visa signatur

Base: Life is like a box of chocolates, you never know you gonna get.

Loaded: Jo, man vet visst vad man får.. Dom där ÄCKLIGA jävla likörbitarna, VARJE GÅNG!