Permalänk

Word probs

Goddag!

Använder office 2003, och när jag startar Word flippar det ut.
Installerade om Win. XP för en dryg vecka sen, har inte varit nåra problem. Word funkade bra å allt var frid å fröjd. Men sen har word (och bara word) börjat muppa mer å mer. ibland kom följande felmeddelande upp, men inte så ofta. Nu idag kunde jag bara trycka på 1-3 tangenter innan det flippar ur, felmeddelandet kommer upp och sparar (ibland) och sen stängs Word ner. Funkar inte med ominstallation eller rebooting.
Nån som vet något ?¿

Följande står på Felmeddelandet (fick inte ner filen mindre än 17 k, därför kan jag inte skicka med den) :

WORD HAR STÖTT PÅ ETT PROBLEM Å MÅSTE AVSLUTAS

Informationen som du arbetade med kan gå förlorad. Word kan försöka att återskapa informationen åt dej.
Här klickar jag i en ruta typ "ja, återskapa arbetet å starta om Word"
Sen kommer det numera klassiska "skicka felrapport?

Man kan bara klicka OK!! trycker man Cancel händer samma sak.
Jobbigt att det inte står vad som e fel =(
HJÄLP!!!

Visa signatur

P4 2.4, Microstar MS-845e max2,2x 512 Apacer 333 Mhz DDR, 2*60 GB IBM Deskstar, 250 GB Maxtor, GF4 Ti4200 128 MB, känns ju bra att moderkortet inte stöder mer än 266 Mhz minnen . . .

Permalänk
Hedersmedlem

Office 2003? Ja då det fortfarande inte är släppt för allmänheten rör det sig om en beta så då råder jag dig att prata med Microsoft.

Permalänk

Menar Office 2002 =/

Visa signatur

P4 2.4, Microstar MS-845e max2,2x 512 Apacer 333 Mhz DDR, 2*60 GB IBM Deskstar, 250 GB Maxtor, GF4 Ti4200 128 MB, känns ju bra att moderkortet inte stöder mer än 266 Mhz minnen . . .

Permalänk
Medlem

sök efter filen normal.dot bocka också i "sök i dålda filer och mappar" när han har sökt klart så tar du bort alla normal.dot filerna som datorn hittar och startar om datorn...

testa nu ska du se att det troligt vis kommer att gå mycket bättre....

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [vXo] Manhood
Menar Office 2002 =/

Vad är det för något...

Måste hålla med velotex om det han skrev.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
sök efter filen normal.dot bocka också i "sök i dålda filer och mappar" när han har sökt klart så tar du bort alla normal.dot filerna som datorn hittar och startar om datorn...

testa nu ska du se att det troligt vis kommer att gå mycket bättre....

Jag använder 2003 med samma problem som [vXo] Manhood och testade detta. Men problemet kvartsår.

Hjälp!

Visa signatur

www.vibbar.se

"Att köpa kamera på Rusta är som att köpa mobiltelefon på OK" /En som jobbar på OnOff