Fråga om (sagan om konungens återkomst)

Permalänk
Medlem

Fråga om (sagan om konungens återkomst)

Jag undra hur den runda saken i höret av spelet gå väck? det är på minas tirith-murkrönet bannan.. i början av bannan.. när den har gått ut så mislyckas updraget.. jag fattar inte hur den ska sluta att snurra eller iaf hur den går till bax... hoppas någon kan hjälpa mig.. mvh : joel..

Visa signatur

/XtaZy*_blåbäret*

Permalänk
Medlem

hmm, det betyder typ att för mycket orcher har tagit sig upp på murarna. du måste välta tillbaka alla stegar dom slänger upp. då minskas mätaren...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk

Sen måste man väl förstöra alla belägringstorn som kommer med tiden också väl?

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"

Permalänk

Skitspel!

Permalänk
Medlem

Rambotomten: Nej, man handskas INTE med avföring i det spelet, tyvärr...
Du får leta efter något annat som tillfredställer dina (sjuka) behov.

Permalänk
Medlem

Okej hur välter man tilbax stegarna då?

Visa signatur

/XtaZy*_blåbäret*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XtaZy*
Okej hur välter man tilbax stegarna då?

Kroppstackla

Permalänk
Medlem

Nu var det ett tag sedan jag både läste böckerna och spelade spelet, men var inte det mätaren som visade hur mycket Frodo hade blivit påverkad utav ringen?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Rambotomten , fick du för lite julklappar eller är det någon form av kris som du går igenom?

Visa signatur

F.A.Q, Search, Google
==(e6600)==.==(ASUS8800GTS640)==.==(Corsair XMS2 5400)==.==(LG19"ws)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicko The Great
Rambotomten , fick du för lite julklappar eller är det någon form av kris som du går igenom?

Det är ingen kris. Jag tycker bara att detta spelet hade kunnat bli så mycket bättre.
EA hade kunnat anpassat det mer till datorer, t.ex. låta kameravinkeln vara bakom spelaren hela tiden och haft en bättre multiplayer funktion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambotomten
Det är ingen kris. Jag tycker bara att detta spelet hade kunnat bli så mycket bättre.
EA hade kunnat anpassat det mer till datorer, t.ex. låta kameravinkeln vara bakom spelaren hela tiden och haft en bättre multiplayer funktion.

Just det där med kamerorna håller jag med dig om, är det meningen att man hamnar i "surprise mode" att man ska se sina egna gubbar men inte vad man slåss mot eller vart man går för den delen. Ibland blir det så gulliga kameravinklar att man sitter och vrider sig i stolen samtidigt som ens liv sjunker sakta men säkert.

Visa signatur

© BisHoP