Permalänk
Medlem

Vad kan ha hänt??

De så att hellt plötsligt så har de blivit ett drygt problem här för mig:(
När man kollar på filmer så har de börjat lagga som fn o ljudet har börjat typ lagga o men som fn o samma e de när jag spelar
Kan de va så att mina minnen eller cpun har get sig efter att jag har kört klockat ett tag?
Problemt har kommit nu efter att jag har klockat ner till standar värden.
körde cpun på 200x11 o minnerna körde jag på då 6:5=333mhz
fast nu kör jag oklockat o de e samma prob
kollade upp cpun när den va tillverkad o den va från 0329 + att de låg kyllpasta runt kärnarn.
Är de bra eller dåligt?

Visa signatur

[AsusP7P55D[i5-760@4.00Ghz[Kingtiger2x2Gb@9-9-9-24-1600Mhz[6870@ CF]

Permalänk
Medlem

Va ja vet så e inte det bra att ha kylpasta runt kärnan.

Permalänk
Hedersmedlem

Mjukvaruproblem? strul med windows? Fragmenterad hårddisk?

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Medlem

kom på en till sak att han börja bota om o hänga sig me igår kväll:(
Jag har torkat bort all pasta som låg runt kärnanr.
Då skall jag se va dom har o komma me när jag skall snacka me dom som har monterat på cpun på moderkortet imorgon när jag hämtar min nya.
Har nyss kör format o laggt in win2k me sp4 o alla drivisar å sånt o sen har defraggat hdd efter de me.
Körde me xp före o då hade jag inte dom probserna
Kan de va så de win2k som e boven?

Visa signatur

[AsusP7P55D[i5-760@4.00Ghz[Kingtiger2x2Gb@9-9-9-24-1600Mhz[6870@ CF]

Permalänk

Verkar konstig men datorer kan man aldrig vara riktigt säker på, dom lever ett eget liv ibland. Finns bara ett sätt att kolla om det är så: testa!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS X570 - XFX Radeon RX 6950 XT - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz CL16 - ADATA Legend 800 1TB - Kingston A400 960GB - Noctua NH-U12S - Corsair RM750 v2 - Cooler Master MasterCase H500M