USB 2.0 installation?

Permalänk

USB 2.0 installation?

Kan man installera USB 2.0 i XP utan att ha sp1?

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

Nöpp

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Varför vill man inte ha sp1 installerat?
Ser ingen anledning till att skippa det

Permalänk

För att jag har modem. Jag bara undrade om jag kunde slippa ladda ner det på ngt sätt, men det verkar inte så.

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

går väl visst att ha USB 2.0 utan sp1?

en polare har en extern hdd och varje gång han koppla in den klaga XP på att enheten har stöd för snabb usb (2,0) men att det inte fanns drivisar till det...fixades enkelt genom att ladda ner USB 2.0 drivrutiner till hans moderkort från Abits hemsida, sen var det bara att köra på...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireWire
går väl visst att ha USB 2.0 utan sp1?

en polare har en extern hdd och varje gång han koppla in den klaga XP på att enheten har stöd för snabb usb (2,0) men att det inte fanns drivisar till det...fixades enkelt genom att ladda ner USB 2.0 drivrutiner till hans moderkort från Abits hemsida, sen var det bara att köra på...

Jasså? Försent nu iallafall....tog mig den tiden att ladda ner sp1.

Visa signatur

//

Permalänk
Avstängd

spra den på en cd-skiva så slipper du göra det fler ggr

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
spra den på en cd-skiva så slipper du göra det fler ggr

Går det? Hur?

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

CD-Brännare?

Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem

SP1 finns i minst två versioner. En fullständig >100MB som innhåller allt och en som är ca 10MB som bara innehåller det man behöver, den senare finns bara att installera från webben då innhållet skiljer sig från en dator till en annan. Sammanfattning: Den stora innehåller allt, dock är det stora delar av den som inte installeras, den lilla innhåller bara det som ska installeras på just din dator.

Permalänk
Medlem

för att sp1 suger.. man kna inte instalera vissa gammla spel.. vilket är mkt dååligt.. å man kna installera dom utan sp1

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk

Mitt USB 2 funkar fint och jag har inte sp1 installerat.