Permalänk
Medlem

Di Nivo

Någon som har skaffat sig ett Logitech DI NIVO mediaset? Har en polare som har det och är mycket nöjd. Han spelar dock inga spel, så min fråga är om någon vet om det är en ny MX900 de skickar med eller samma version som fått kritik för att vara seg i spel?

Visa signatur

/DrDryyls

ABIT IS7-G, P4 2.8 HT @ 3.4GHz, 1024Mb PC3200, 2x120Gb WD SATA, POV 6800GT 435/570x2@1.4V "Det stavas EGENTLIGEN och inte IGENTLIGEN"

Permalänk
Medlem

Jag har en MX900 och jag har bara testat spela CS med den. Jag tycker att den hänger med bra men det hackade när jag använda den. Alltså små hack hela tiden som om att man märker av uppdateringarna. Men den är som sagt inte efter vad jag kunde märka.
/Magnus

Permalänk

Jag har dinovopaketet och jag tycker att mx900 duger alldeles utmärkt för spel, visst man märker lite skillnad mot MS 3.0, men att kalla den seg tycker jag är en överdrift. Jämför man den med traditionella trådlösa möss så är mx900 totalt överlägsen. Se bara till att installera den senaste drivrutinen, för med den som följde med så var musen seg, men som sagt det är fixat i de senaste drivrutinerna.

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk

Endast tillbehör från Microsoft får diskuteras i forumet!

*tråd låst*

Visa signatur

"Nu har jag läst på komvux, så nu förstår jag vad det handlar om"

Permalänk
Hedersmedlem

pellewalter> vad fasen snackar du om?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Han jobbar säkert för Microsoft.

Permalänk