Permalänk
Medlem

Ammo-box till dator?

Vad tror ni om man bygger om denna ammo-box till en dator? :D.. itx då självklart,..

vad tycks?

http://www.getshorty.se/ammobox.jpg

Permalänk

fyfan det är klart att du ska göra det till en dator!!
den bara väntar på att bli moddad

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem

Finns ju några fina ammolådor på mini-itx.com de vill ha sällskap!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

säger som de andra, sätt sågen i den! Men gör det ordentligt, så lite synligt som möjligt alltså!

Permalänk
Medlem

inga fönster bara

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Medlem

Ta ur innehållet innan du drar fram dremeln :D.

Permalänk
Medlem

Det är en kille i USA som redan har gjort en sän där modd, väldigt snygg är den, det är omöjligt att se att det är en dator om man inte öppnar burken, fast han hade ju iofs en annorlunda ammolåda... sen så tog han även en låda för nightvisionglasögon och gjorde så att han kunde ha mus, hörlurar o allt som man ska ha till ett lan... det ända som han inte har en väska till är tangentbordet.. har länken nånstanns i mina favoriter, men har en hel del så orkar inte leta fram den... tror iofs att den finns på biotech...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

har en sån där låda i garaget men den e typ full..

Permalänk

hmm kan säkert bli fräckt men, hade jag varit dörrvakt på lan så hade jag inte släppt in vem som helst som kommit med en ammo låda under armen

Permalänk
Medlem

vafaan läser du mina tankar?
hade iden att göra samma för nåt år sen... men det blev inte nåt av det tyvärr

jaja hoppas det blir fint