Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Mest efterlängtade spelet

Permalänk
Medlem

Mest efterlängtade spelet

Vad är ditt mest efterlängtade spel?
Den här omröstningen gäller ett projektarbete, ju fler röstar desto bättre för att kunna "rimliga", så tveka inte att delta i omröstningen!
Tack för ditt samrabete.
Lewin

Permalänk
Medlem

HL2 helt klart!

De andra alternativen är onödiga....nästan

Permalänk

HL2 självklart

Permalänk

HL2 ser ut som ett spel i mängden bara. Doom3 är det jag längtar efter mest med dess sjukt läskiga tema och grafik.

Edit: Vilka kassa alternativ! Var är Stalker? FarCry? UT2k4? Painkiller? BF:V?

Och vad menar du med DesertCombat och Day of Defeat?! De är bara moddar som är släppta för länge sedan. Och med Medal of Honor så menar du väl Medal of Honor: Pacific Assault?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Testpilot

HL2 röstade jag också på.

Fattar inte riktigt, dom tre nedersta alternativen finns ju redan, är det nått jag missat?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Halo 2. Annars längtar jag efter Crashday.

Permalänk
Medlem

varför skriver du gamla spel?

Permalänk
Medlem

Väldigt dåliga alternativ. Moddar som efterlängtade spel?

Permalänk
Medlem

doom3 annars ut2k4

Permalänk
Medlem

Röstade inte i omröstningen.
Här är iaf de jag lägtar efter.

Doom3
HL2
Stalker
FarCry

Permalänk
Medlem

Enda spelen jag väntar på är World Of Warcraft och Fallout 3. Fallout 3 kommer absolut inte 2004 om det ens kommer och WOW vet man ju aldrig med heller.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Röstade inte i omröstningen.
Här är iaf de jag lägtar efter.

Doom3
HL2
Stalker
FarCry

o world of warcraft

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem

Vfn, Fallout3, vart är det? Pfhh, bästa skiten

Permalänk

Doom 3
Half Life 2
S.T.A.L.K.E.R
Nexus - The jupiter incident

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Kan inte påstå att jag längtar efter något av alternativen, är ju onödigt att lägga ner energi på sånt

Permalänk
Medlem

STALKER och HL2

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Enda spelen jag väntar på är World Of Warcraft och Fallout 3. Fallout 3 kommer absolut inte 2004 om det ens kommer och WOW vet man ju aldrig med heller.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BaDLiFE

o world of warcraft

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Vfn, Fallout3, vart är det? Pfhh, bästa skiten

Tror att tråden är mest inriktad mot FPS.

För övrigt så tycker jag att spel som wow och Fallout är riktigt usla och tråkiga:p FPS är det som gäller.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Far Cry.. Stalker ser bra ut också.. Annars är det inte så mycket annat.. Konstiga alternativ måste jag hålla med om..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

V.V.K.R (våga vägra kassa röstningar)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo

För övrigt så tycker jag att spel som wow och Fallout är riktigt usla och tråkiga:p FPS är det som gäller.

Håller med till 99% ...Äldre spel såsom diablo1/2 och nox var riktigt underhållande..
men alla nya spel med magi/demoner o sånt tjaffs är så tråkigt imo:/

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Inaktiv

Längtar efter Halo 2, Ut 2004 och Richard Burns Rally Championship.

Permalänk
Medlem

Själv så röstade jag på hl2, men jag längtar också efter sacred och dungeon siege 2...

Sacred släpps den 19 denna månad

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Längtar och längtar. Ser fram emot att spela DooM III för att se om det är läskigt

HL 2 tror jag bara är alldeles för sönderhypat. Men visst ska det bli kul att se hur det är.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

undermåliga alternativ...

Det ända spelet som jag verkligen längtar efter är nog Duke4ever, det kommer att släppas, det kommer att regera...

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
undermåliga alternativ...

Det ända spelet som jag verkligen längtar efter är nog Duke4ever, det kommer att släppas, det kommer att regera...

mm jättetroligt att de kommer efter all denna tid...:rolleyes:

ne seriöst de är nog också de ja längtar mest efter de kommer nog bli förbannat grymt då de väl kommer vilket mest troligen blir i slutet av detta år eller början av nästa enl. källor

Edit: stavfel

Permalänk
Medlem

FarCry, Doom3, HL2, Gta: San Andreas.
Röstade på Doom3.

Permalänk
Medlem

UT2004
BREED
Medal OF Honor Pacific Assault
Tribes Vengeance

Röstade på MOHAA......

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 5950X | Sapphire Pulse RX 9070 XT | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x16gb | Intel 600P 256GB | PNY CS900 2TB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G213 | Logitech G502 X | QPAD FX 36 Pro Medium | Win 11 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk

Inget av de spelen.

Visa signatur

<suck>

Permalänk
Medlem

Vart tog Syberia 2 vägen i pollen? *sakna*

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

lägg till farcry! det är det enda spelet som jag längtar efter.

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...