Permalänk
Medlem

Pro EarTip?

Ja, hur fungerar Pro EarTip till Koss The Plug? Ger de någon märkbar förbättring/försämring av ljudet? Var kan man köpa dem? Har bara sett dem på Inwarehouse än sålänge.
Tack på förhand.

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

de säljer dem på expert här i umeå, så jag skulle tro att du kan hitta dom på din närmaste expert butik.

Permalänk
Medlem

OK, vet du vad de kostar?

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Har dom i vår butik.. Får pluggarna att sitta bättre än dom som följer med, kan behövas lite mod på luren. klippa av röret lite. men det påverkar inte ljudet. 105 spänn tar vi. Helt klart värt det.

Visa signatur

"Liten som en liten dvärg, stor som en medelstor björk"
Sällan studsar en termos...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baum
Har dom i vår butik.. Får pluggarna att sitta bättre än dom som följer med, kan behövas lite mod på luren. klippa av röret lite. men det påverkar inte ljudet. 105 spänn tar vi. Helt klart värt det.

Vilken affär är det vi pratar om här? Påverkar själva EarTip:en ljudet nämnvärt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

95 på expert i umeå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HenrikM
95 på expert i umeå

Får kolla närmaste Expert här. De finns ju inte på hemsidan...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

79 på Webhallen.com

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
79 på Webhallen.com

Tack för den;)

EDIT: Måste bara rekommendera Pro EarTip. Lätt värt en hundralapp. Hela momentet där man ska klämma ihop skiten är bort och ljudet detsamma. Sedan sitter de mycket skönare i öronen.

Rekommenderas starkt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ni som har pro eartip. tog ni bort "röret" som sitter på the plug eller behöll ni röret?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_cobra
ni som har pro eartip. tog ni bort "röret" som sitter på the plug eller behöll ni röret?

En bit av röret måste vara kvar annars funkar det inte...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

eeh alltså på själva luren finns det ett rör av hårdplast som är gjutet tillsammans med luren, det röret menade jag inte.

Jag menar det svarta gummirör som ca 10 mm långt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_cobra
eeh alltså på själva luren finns det ett rör av hårdplast som är gjutet tillsammans med luren, det röret menade jag inte.

Jag menar det svarta gummirör som ca 10 mm långt.

Jag har inte mitt kvar, fick inte på den nya grejen med den kvar, så ta bort den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kostar bara 60 på pcaction.se

Permalänk
Medlem

Jag fick på eartipparna utanpå rören aftar lite brotting. Behövde int eklippa av nånting.

Men enligt mig så låter dom där silikonpropparna sämre än skit. Jag bytte tillbaka till dom gamla igen. Smaken är som baken.

Vill ni inte ha era gamla så posta dom till mig please (Oanvända)

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

Köpte mina Koss "The Plug" och ett par Pro Ear Tip på pcaction.se och fick grejorna idag och satte genast på Pro Ear Tip och kopplade in hörlurarna till min iPod Mini. Vilken jävla skillnad det var, innan var jag lite besviken på ljudet i iPoden (nästan ingen bas alls ) men nu är det verkligen toppljud med "The Plug", mycket nöjd. Basen är helt otroligt bra!

Permalänk
Medlem

Grrr... Bara mina örongångar som har skum form tydligen. alla ni andra verkar ju avguda eartip

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

FIck hem mina Pro Eartip idag, men jag får fan inte på dom på Pluggen..

Hur gör man? Ska röret på eartipen över röret på pluggen eller tvärtom? hur gjorde ni?

Tacksam om någon har lust att förklara!

MVH

Visa signatur

Asus P4C800 - P4 2,4 C - 2x512 Twinmos - HIS Excalibur 9700pro - 2 x Seagate 120gb 8mb cache - LiteOn RW - Antec Sonata
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6779665

Permalänk
Medlem

Sätt dit dem som de vanliga pluggarna?

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micro

Hur gör man? Ska röret på eartipen över röret på pluggen eller tvärtom? hur gjorde ni?

MVH

Vilja, våld och vaselin...

Annars kan du testa att trä gummiröret på en tunn skruvmejsel eller liknande innan du trär på pro-eartipen. Då viker sig inte röret hela tiden. Det funkade bra för mig, men det var ändå lite pilligt.

Btw så gillar jag inte pro-eartip, jag lyckas inte få den att sitta bra i mitt ena öra...är väl lite felskapt kanske

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micro

MVH

Den plastbiten som satt där innan, dvs den som är av något gummiliknande sk*t, svart är den iaf, tog jag bort helt och hållet. Orkade inte trä över den. Då återstår bara en liten grå bit från själva pluggen, det är jättelätt att trä över den där.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Pro Eartip är väldigt smidiga och sköna.
Så oerhört smidigt när man bara kan stoppa in dem utan att krångla en massa.

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shibby
Pro Eartip är väldigt smidiga och sköna.
Så oerhört smidigt när man bara kan stoppa in dem utan att krångla en massa.

Jag tycker att det är värt det lilla krångel som blir med orginalpluggarna, det låter ju bättre...enligt min mening...

btw, jag har också sett Metallica live...