Bostream Scream - Något att satsa på?

Permalänk

Bostream Scream - Något att satsa på?

I nuvarande läge har jag Tele2, 512kb ner och någonstans runt 64kb upp. Tele2 har tills nu varit den enda tillgängliga bredbandsoperatören där jag bor men i morse fick jag en glad överraskning; jag fick en reklamlapp som sa att jag nu kan få Scream och att de sänker anslutningsavgiften med 1500 kr fram till och med 30/4.

Min fråga är till er som har Scream eller någon annan av Bostreams tjänster. Är Bostream en bra, stabil operatör? Är det värt att byta mitt nuvarande stabila och avbrottsfria men långsamma Tele2 abonnemang?

Permalänk
Medlem

Kanske skulle passa på o läsa denna lilla fina tråd
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=245402

Permalänk
Medlem

Finns bara ett problem med Bostream. Man måste förstå Bostreams tidsuppfattning. Vilket innebär att om någon Bostreamnisse säger det blir klart "vecka 29".
Då menar nissen "vecka 29" om ett år.

Samma sak gäller väntetider till kundtjänst "5 minuters väntan" innebär 1 timme och 5 minuter.

Visa signatur

System:IBEX 7001, CPU: Z80A Zilog 2.5MHz, RAM:64KB, ROM: 64KB, Lagring: 400KB * 2, Grafik:24 x 80 tecken (grön), OS: CP/M

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adameri
Finns bara ett problem med Bostream. Man måste förstå Bostreams tidsuppfattning. Vilket innebär att om någon Bostreamnisse säger det blir klart "vecka 29".
Då menar nissen "vecka 29" om ett år.

Samma sak gäller väntetider till kundtjänst "5 minuters väntan" innebär 1 timme och 5 minuter.

håller med fullständigt

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.