Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en själv

Permalänk
Medlem

- Pappa, vad händer när man dör?

- Man blir spectator!

PS. Sluta gnälla, låt folk tycka om vad de vill. Alternativt starta en egen weiner-tråd o bespara oss som inte bryr oss om gnäll DS.

Visa signatur

Soltek SL-K890Pro-939, AMD 64 3500+ Venice, Arctic Cooling Silentium T2 + Freezer 64, 2*512 RAM, 300Gb, HIS X800XL Turbo Ice II, Logitech MX518 + UltraFlat keyboard

-[Mer CO-OP åt folket]-

Permalänk
Medlem

h4xx0rn i klassrummet efter ett prov
Läraren märker att pojken inte skrivit ett enda ord.
Hon går fram til honom och ser att han vrider och vänder på pennan och hör honom mummla: "... on?... on? hmm... on?..."

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chewie
h4xx0rn i klassrummet efter ett prov
Läraren märker att pojken inte skrivit ett enda ord.
Hon går fram til honom och ser att han vrider och vänder på pennan och hör honom mummla: "... on?... on? hmm... on?..."

ja den va ju jätte kul

Visa signatur

dothan 730 . asus p4gd1. 2*512 twinmoss speed premium pc3500 bh-5 . hiper 580w . ati x800pro . 2tb+ . sb audigy 2 zs . nec 3500a . antec p160

Permalänk
Medlem

Uh.. Alla barnen stormade porten utom natasha, för hon teamflasha?

Permalänk
Medlem

Vad gör du om en mygga campar under sängen?
Släng en flash och rusha med mac10 och använd dig av ditt "warcry"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!"

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Avstängd

jag kan garantera att de som spelar Ut, Q3, Generals, wc3, sc:bw, INTE använder ord som LOL osv. det är påhittat i cs spelen och kommer alltid att finnas där. helt sjukt att folk på elitnivå sitter o skriker FFS. haha.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Avstängd

Nä men lägg ägg... Det är ju lite skrämmande vilket språk som används av dagens ungdomar... Korrekt språkbruk är ju A och O...

Snacka om att jag får en känga i skallen nu... hehe..

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem

-> Övrigt

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Underbarnet
jag kan garantera att de som spelar Ut, Q3, Generals, wc3, sc:bw, INTE använder ord som LOL osv. det är påhittat i cs spelen och kommer alltid att finnas där. helt sjukt att folk på elitnivå sitter o skriker FFS. haha.

Jag kan nu som förr garantera att du snackar skit

Permalänk

Re: Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en själv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av G0ri!!a
Här e ett tecken på att du spelat cs för mkt [När din mamma drar undan gardinerna på ditt rum på morgonen skriker du "MOGEN TEAMFLASH, JÄVLA ****NOOB" ]'

Det där är inte roligt. Särskilt inte säga till sin egen mamma.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Re: Re: Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en själv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Det där är inte roligt. Särskilt inte säga till sin egen mamma.

jo
va inte så himla seriös hehe

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Man borde inte klaga på "CS-språket" när man själv sitter här särskriver och stavar fel.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem

"LOL" är knappast något som uppstått p.g.a. CS.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Ett annat tecken på att du spelat för mycket CS: någon drar ett sådan "skämt" och du tycker det är roligt

Permalänk
Hedersmedlem

Alla barnen sprang från bomben utom britt för hon hade defuse kit

hehe, men jag tror att det "LOL, OMFG, FFS slanget" förknippas med CS, kan ju säga att det är ett antal Counter-Strike utövare i sverige, det är nog därför det har blivit CS slang för dom flesta CS spelarna använder dom orden. Själv så försöker jag avstå =>

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RTX
- Pappa, vad händer när man dör?

- Man blir spectator!

PS. Sluta gnälla, låt folk tycka om vad de vill. Alternativt starta en egen weiner-tråd o bespara oss som inte bryr oss om gnäll DS.

najjj ! kom just på den jag med

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Sluta gnäll på CS nu. Tänk om alla barn helt plötsligt skulle sluta spela det?

helt plötsligt har ni Nils, Achmed, Babaan och Kalle 13 år och resten av deras dagisklass i just era favoritspel, t ex battelfield.

CS är som dagis, lämna ungarna där så får du göra ditt i fred.

JAG ÄLSKAR CS!

även fast jag inte spelar det.

Skämten var roliga, om än uttjatade. Läser man mellan raderna så känns det nästan lite tragiskt dock.. vart är världen på väg?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk

Re: Re: Re: Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en själv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thakspsolo
jo
va inte så himla seriös hehe

Nja, men jag förstår inte komiken bara.
Är det roligt om jag går runt och skriker lottohs till varenda kotte på skolan?
Tror folk skulle tro man är mentalt rubbad.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Man får ju försöka att krypa ur sitt lilla skal som folk har och förstå att folk har olika humor. Du kan inte säga till någon att deras skämt att det är tråkigt för vem kan egentligen bestämma det? Det beror ju helt och hållet på hur samhället ser ut. Vem kan egentligen säga när man är fet etc?

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Tja alla spel vitsare!, lägg gjärna in några vitsar här, har en själv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Nja, men jag förstår inte komiken bara.
Är det roligt om jag går runt och skriker lottohs till varenda kotte på skolan?
Tror folk skulle tro man är mentalt rubbad.

till varenda och till en person e stor skillnad?

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Ni som tjatar om att inte prata skit om dom som tycker om cs, lägg ner. Det är en vits tråd inte en "argumentera emot cs tråd"

Permalänk
Medlem

vet inte om nån skrivit detta redan men borde inte nån moderator eller dyl. flytta denna tråd... lite halft fel o lägga den i spel även om den handlar om skämt som är relaterade till spel?

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk

Trådskaparens vits skrattade jag åt.

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk

Trådskaparens vits var verkligen grymt kul. Bäst är dock när man ersätter de 4 stjärnorna med vad det egentligen ska vara.

Permalänk
Medlem

Spel-Bön "Gud som haver Far Cry kärt, se till mej som grymmast är, vart jag än på banan trampar står nån jävel där och campar"

Permalänk
Avstängd

lille kalle har klättrat upp i ett träd.. Hur ska han komma ner?

Jo, han skiter ner sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TCO1992
lille kalle har klättrat upp i ett träd.. Hur ska han komma ner?

Jo, han skiter ner sig.

.................Nu har vi en tyst minut...........

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

är minuten klar?

Permalänk
Avstängd

heheheh INGET UTAV DOM VAR BRA

Visa signatur

jag e en dataintreserad person med lite pengar som inte kan stava

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReqourD
Spel-Bön "Gud som haver Far Cry kärt, se till mej som grymmast är, vart jag än på banan trampar står nån jävel där och campar"

Om jag inte minns fel, så var även det där ett "CS-skämt" från början.