Permalänk
Medlem

t610 script....?

Tjosan! Jag har script-texten...men i vilket format skall den sparas? Tackar

Permalänk
Medlem

ska man inte spara det i typ *.*js alltså javascript..?

Permalänk
Medlem

Nope....tror inte de var rätt?

De e ett program....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sript? Till fma?
Är det ett javaprogram som du skall komplimera så är det i .jar du skall spara det till.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Sript? Till fma?
Är det ett javaprogram som du skall komplimera så är det i .jar du skall spara det till.

Det är till fma japp.....eller jag använder det programmet för att lägga in scriptet hade jag tänkt...

Permalänk
Medlem

Spelar då ingen roll, så länge du har gjort själva skriptet rätt så är det ingen fara, det kan vara likaväl vara vilken ändelse som helst.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Spelar då ingen roll, så länge du har gjort själva skriptet rätt så är det ingen fara, det kan vara likaväl vara vilken ändelse som helst.

Neeee? Vaddå vad snackar du....? Du menar att jag kan döpa den till .wav, .mp3 eller .exe om jag så vill?

Verkar inte så troligt?

Jag använder alltså programmet FMA = floAt's Mobile Agent

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ear
Neeee? Vaddå vad snackar du....? Du menar att jag kan döpa den till .wav, .mp3 eller .exe om jag så vill?

Verkar inte så troligt?

Jag använder alltså programmet FMA = floAt's Mobile Agent

Varför skulle inte det kunna vara troligt?
Det är ju samma innehåll i filen oavsett ändelse.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Varför skulle inte det kunna vara troligt?
Det är ju samma innehåll i filen oavsett ändelse.

De där tror jag inte alls på!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ear
De där tror jag inte alls på!

Synd för dig, det är nämligen så det ligger till. Testa själv.

Öppna notepad, dra en exe-fil dit. Byt exe-filens ändelse till mp3 och dra in den i notepad, det är exakt samma innehåll.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Hmm...jo de tvivlar jag inte på....men om jag döper om en mp3-fil till .exe kommer jag knappast höra ljuv musik när jag öppnar filen?

Är telefonen annorlunda då menar du?

Permalänk
Medlem

ändrar du .mp3 till .exe o spelar den i winamp så funkar det visst!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ear
Hmm...jo de tvivlar jag inte på....men om jag döper om en mp3-fil till .exe kommer jag knappast höra ljuv musik när jag öppnar filen?

Är telefonen annorlunda då menar du?

Herregud.
Vad Windows associerar filerna till har inte det minsta med filens innehåll att göra.

Visa signatur

Hey, how you doin'?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ear
Hmm...jo de tvivlar jag inte på....men om jag döper om en mp3-fil till .exe kommer jag knappast höra ljuv musik när jag öppnar filen?

Är telefonen annorlunda då menar du?

Ibland undrar man...
Oavsett ändelse så kommer filens innehåll alltid att vara samma. Bara för att windows automatiskt öppnar winamp när du trycker på en mp3 fil betyder inte det att om du döper en fil till .mp3 så kommer den att läsa upp texten eller börja sjunga för dig.
Som Zaint sade, testa att döpa om en text fil till .mp3, .exe och öppna den med Notepad. Likaså testa att döpa om en mp3 fil till vafan du vill och öppna den i Winamp. Samma låt kommer att spelas upp.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

filändelsen talar bara om för windows hur den ska hanteras. Dess innehåll är fortfarande detsamma även om du ändrar filnamnet.

Permalänk
Medlem

Tillbaka till själva frågan....

Jag har ett script till T610 - själv koden bara, hur får jag det att fungera med t610?