Permalänk
Medlem

hm, hur mycket inbyggd minne är det vi pratar då om?
Då köper man nog en 6230 isådana fall.

Permalänk
Medlem

3 mån efter att k700 släpps kommer SonyEricsson att släppa en ny versionen med beteckningen F700, den kommer va exakt som k700 fast med MS duo plats...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
3 mån efter att k700 släpps kommer SonyEricsson att släppa en ny versionen med beteckningen F700, den kommer va exakt som k700 fast med MS duo plats...

källa?

Permalänk
Medlem

F700 är än så länge bara ett rykte som cirkulerar i olika mobil-forum (t.ex. www.mobile-review.com).
Men K700 var också bara ett rykte för några månader sen (då kallades den T650), så F700 kan mycket väl stämma. Men det är nog bäst att vänta på den officiella presentationen...

Permalänk

låter lite skumt att dom skulle kalla den för F700 isf... Snarare K710 eller K700e eller nåt i det stuket.

Permalänk
Medlem

Vad jag hört så kommer den nya med slot att vara i "T"-serien.

Den som lever får se...

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Extremely good batterylife verkar ju va lite väl kraftiga ord om den som han säger bara räcker 2-3 dagar normal användning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IG
Extremely good batterylife verkar ju va lite väl kraftiga ord om den som han säger bara räcker 2-3 dagar normal användning

Normal kan skilja sig åt vad det betyder för honom och dig

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Men jäklar, ser nu på mobile-review att det cirkulära mörka området som mörkar ner de översta sifferknapparna inte var nån prototyp-test utan det är verkligen tänkt att vara så på telefonen.

Fy fan säger jag, idiotiskt, man vill väl för fan se alla knappar lika bra i mörkret.
Värsta pubertala Nokia-fasonerna ju, att göra något som bara är opraktiskt men som eventuellt av vissa (yngre) kan uppfattas som coolt.

BLÄ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IG
Men jäklar, ser nu på mobile-review att det cirkulära mörka området som mörkar ner de översta sifferknapparna inte var nån prototyp-test utan det är verkligen tänkt att vara så på telefonen.

Fy fan säger jag, idiotiskt, man vill väl för fan se alla knappar lika bra i mörkret.
Värsta pubertala Nokia-fasonerna ju, att göra något som bara är opraktiskt men som eventuellt av vissa (yngre) kan uppfattas som coolt.

BLÄ

ja snyggt var det inte
frågan är om det kommer vara så på dem modellerna som säljs också?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Nokias 6230 är ju inte mycket bättre såg jag, där är en av de mellersta horisontella raderna nästan helt mörk jämfört med omkringliggande knappars belysning.
Väldans praktiskt det här, kanske är nyaste trenden man vet aldrig

Bara det inte kommer till pc också, tangentbord där hälften av knapparna saknar tecken och tillsammans bildar snygga trendiga mönster......fast det vore rätt lugnt för mig iochförsig, jag kan tangentbordet rätt bra, värre med SMS på mobilen för det gör jag så sällan.

Permalänk
Medlem

ni har missat nåt...
K700ans största minus är batteritiden

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiQ
ni har missat nåt...
K700ans största minus är batteritiden

Sen jag lade in R1L så har min K700i ryckt upp sig rejält när det gäller batteri, håller flera dagar längre än tidigare.

Visa signatur

It´s Sony or nothing