Permalänk
Medlem

Logitech Mx510 !

Finns det någon bättre, mer prisvärd än LOGITECH MX510 ?
I så fall.. skriv de. För mx510 verkar va sketa bra ju.

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Mx510 är mycket tillfredställande.

Visa signatur

STRIX B550-E | 5600X | ASUS 3080 TUF
Define S | Noctua NH-D15 | SeaSonic Focus+ 750W | LG 32GP850
X2HR | ATH-50X | WH1000XM3 | iFi Zen DAC 2.0

Permalänk
Medlem

mx510 ÄR sketa bra Grymma "stats" och riktigt skön att arbeta/spela med....

Permalänk
Medlem

tackar boys köper den idag.. ;P

Visa signatur

-

Permalänk

Har denna mus, riktigt skön må jag säga.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem

Optiken är den bästa som går att få tag i, men det är ju inte allt. Tycker att
det är viktigare att ha än mus som man tycker är behaglig att arbeta med
en längre tid än en med den bästa prestandan. Du får helt enkelt prova dig fram.

Permalänk
Medlem

Den är inte så speciellt imponerande i windows vid enkelt arbete. Min förra Logitech standard optiska väger mindre och är rätt så skön att använda. Så i det ändamålet är mx510 mindre prisvärd :P.

Men i spel, ojojoj! jag lyckas helt enkelt inte få musen att tappa precisionen, även om jag kör på mkt låg sens med max zoom med AWP:n och drar så fort jag kan

Permalänk
Medlem

inte skön mus.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Det finns fler möss med samma precision som Intellimouse 4.0 och Terratec Mystify. Och ska ärligheten till är skillnaden mellan dessa och MX500 och Intellimouse 3.0 liten i fråga om precision.

Så man ska prova och testa innan man köper helt enkelt. Väldigt olika hur möss passar olika händer. Mig jag vill ha större möss. Älskade intellimouse 3 men gillade inte alls 4:an. Så väntar på en MX510 hoppas den passar bättre.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Det finns fler möss med samma precision som Intellimouse 4.0 och Terratec Mystify. Och ska ärligheten till är skillnaden mellan dessa och MX500 och Intellimouse 3.0 liten i fråga om precision.

Så man ska prova och testa innan man köper helt enkelt. Väldigt olika hur möss passar olika händer. Mig jag vill ha större möss. Älskade intellimouse 3 men gillade inte alls 4:an. Så väntar på en MX510 hoppas den passar bättre.

Håller med där om att Intelli 3.0 är så bra, men 4.0 så kass.
Även om man lyckas på exakt samma "sens" med dom båda så är aldrig 4.0 lika bra.

Undra hur det kan komma sig ?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Alltså 4:0an är lite mer exakt det går att urskilja men det är ytterst liten skillnad. Men 3:an är betydligt mer komfortabel och knapparna sitter bättre helt enkelt.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Alltså 4:0an är lite mer exakt det går att urskilja men det är ytterst liten skillnad. Men 3:an är betydligt mer komfortabel och knapparna sitter bättre helt enkelt.

aaa 3.0 är ju oslagbar i FPS spel

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

510an är nog världens bästa mus, speciellt för det priset...

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

Vad tusan menar du 510:an är ju svindyr??? I så fall är Intellimouse 4:0 mycket mer prisvärd. typ 100 :- billigare ca

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Beställde en mx510 nyss...

Visa signatur

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47745...
| Shuttle SN25P | AMD Athlon64 Venice 3500+ | 2gb Corsair TWINX 3200 | HIS Radeon X850XT | WD Raptor 74gb | WD Caviar 160Gb | Hyundai L90D+ 19" TFT | Glatt humör |

Permalänk
Medlem

Köpte en MX310 idag, demoex. Prutade ner till 100 kr! Hade redan MX300, så nu sitter jag med båda inkopplade, ena vid sängen, andra vi datorn och en trådlös vid soffan ... Nödvändigt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Köpte en MX310 idag, demoex. Prutade ner till 100 kr! Hade redan MX300, så nu sitter jag med båda inkopplade, ena vid sängen, andra vi datorn och en trådlös vid soffan ... Nödvändigt?

klart d e!

Visa signatur

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47745...
| Shuttle SN25P | AMD Athlon64 Venice 3500+ | 2gb Corsair TWINX 3200 | HIS Radeon X850XT | WD Raptor 74gb | WD Caviar 160Gb | Hyundai L90D+ 19" TFT | Glatt humör |

Permalänk
Medlem

Mx700

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

ms3.0....

någon med en som vil byta?

har mx510.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Hade en för några månader sedan. Kan byta mot en Intellimouse 4 dock

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teletubbie
Mx700 http://forum.sweclockers.com/images/icons/icon14.gif

Instämmer.

Permalänk
Medlem

mx510 är grymt bra, men lite jobbigt att man måste köra med 7månader gamla drivrutiner

Visa signatur

E

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xviz
mx510 är grymt bra, men lite jobbigt att man måste köra med 7månader gamla drivrutiner

Spelar väl ingen roll hur gamla drivrutinerna är, dom funkar ju kanon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seawally
klart d e!

Äntligen en som förstår!
Den trådlösa är en ypperlig fjärrkontroll, med ommappade knappar såklart.