Permalänk
Medlem

Bredbandsbolagets utbyggnad?

Ja kan man någonstans se var de bygger ut just nu/eller skall?

På deras hemsida hittar jag bara att man kan kolla om man kan få det NU. Men de har börjat med sådana däringa jätte annonser på tavlor här runt om i stan, men alla tele nr jag testar står det att det inte går...hade ju varit kul att veta när de planerar att börja/vara färdiga med utbyggnaden.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem

Re: Bredbandsbolagets utbyggnad?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
Ja kan man någonstans se var de bygger ut just nu/eller skall?

På deras hemsida hittar jag bara att man kan kolla om man kan få det NU. Men de har börjat med sådana däringa jätte annonser på tavlor här runt om i stan, men alla tele nr jag testar står det att det inte går...hade ju varit kul att veta när de planerar att börja/vara färdiga med utbyggnaden.

Ring o fråga?

Permalänk

Om du bor i Huddinge så kommer du ha BBB senast sommaren 2005

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk
Medlem

tsssss, så där stora områden kommer jag inte ifrån....Står ju Falkenberg under mitt nick
Jag frågade kundtjänst, tänkte bara om det fanns nån sida som jag hade missat.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
tsssss, så där stora områden kommer jag inte ifrån....Står ju Falkenberg under mitt nick
Jag frågade kundtjänst, tänkte bara om det fanns nån sida som jag hade missat.

Ring kundtjänst och be dem koppla dig till ansvarig för stationsutbyggnaderna. Eller kanske ännu bättre ring via huvudkontorets växel.

Permalänk
Medlem

Det visade sig att Bredbandsbolaget har haft ett lite missöde med sin senaste reklam kampanj... De har annonserat på flera platser som de inte kan/kommer leverera på

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
Det visade sig att Bredbandsbolaget har haft ett lite missöde med sin senaste reklam kampanj... De har annonserat på flera platser som de inte kan/kommer leverera på

hha sikka loosers.... tycker mest det är snack från dom...

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
Det visade sig att Bredbandsbolaget har haft ett lite missöde med sin senaste reklam kampanj... De har annonserat på flera platser som de inte kan/kommer leverera på

Fick du någon uppfattning om vilka platser det rörde sig om som de annonserat på men inte ska leverera på?

Permalänk
Medlem

Nepp inte en aning...

"Det har tyvärr skett ett misstag med vår senaste reklam kampanj och det har
satts upp reklam afficher i städer vi inte kan leverera till i dagsläget
jag beklagar detta och hoppas att ni återkommer till oss när vi kan
leverera tjänster i ert område."

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk

Jag vet iaf att deras nya adsl inte funkar överallt i Karlstad...bla inte hos mig, vår tele station har inte täckning, trots att jag bor ca. 500 m från centrum bra jobbat BBB !!!!!!!!