Permalänk

Vad håller 3 på med?

Raderat texten så att inga missförstånd ska kunna ske. Vänligen se texten under.

[EDIT] [EDIT]

Har just fått ytterligare information angående detta av min bror som också ringt angående just detta.
Beskedet han fick var att de stängt ner GPRS roamingen i de större städer där 3 har full 3 täckning. De har enligt vad han fick till svar alltså INTE stängt ner GPRS på andra orter. Däremot är de tydligen drabbade av ett problem som gör att nätet inte fungerar som det ska nu men de jobbar för fullt för att lösa det.

En aning konstigt dock att kundtjänst ger så olika information.

PS. en moderator kan ta bort denna tråd eller låsa den bara.
Tack

Permalänk
Medlem

Om nu Tre inte har någon GPRS roaming längre, varför har de då kvar GPRS-priserna på t.ex "3Data 50"?

Permalänk
Medlem

Här i stan (kristinehamn) Finns det ingen 2G täckning överhuvudtaget, endast 3G som funkar! (och det är inte bara min telefon som problemet, en polare som har en 616 säger samma sak.) Och jag bor på gränsen till 3G, så om jag är i ena halvan av huset har jag täckning, annats står det välj när, och om man försöker välja 2G så får man medelandet ingen åtkomst.

Visa signatur

[color="blue"]Det som inte dödar härdar[/color]
AMD 64 3000+|MSI K8N Neo2 Platinum|1024Mb pc3200|x800pro & Radeon 7000|M-Audio Revolution 5.1|Samsung 193P+ & LG 1715S|Altec Lansing MX5021