Permalänk

Kör du max detaljnivå och alla effekter igång när du kör dina 16x AA också eller?

Visa signatur

Orka

Permalänk
Medlem

Ja jag kör med allt på max. Önskar att jag hade bättre ljudkort dock för mitt inbyggda är inte i världsklass direkt. Sprak och sånt förstör stämningen lite

Visa signatur

Chassi: NZXT 810 Switch | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3 | CPU: i5-2500k | Grafikkort: 2st MSI GeForce GTX460 1GB OC | Minnen: G.Skill Ripjaws 8GB DDR3

Permalänk
Medlem

Skulle det vara så förbannat omöjligt att karln har ett ärligt spel av doom 1v före release? Det kanske stämmer det gamla ordspråket: som man känner sig själv, känner man andra.
Om en frågar och personen i fråga förklarar hur han har fått spelet så kan ni väl lägga ner tjatet och hålla er till topic sen. Mezilioz jag hoppas du förstår att det finns dom som inte är fullt så misstänksamma som andra och faktiskt vill veta, och tycker det är roligt med info osv om tex spel,prestanda och dyl.

peace

Permalänk
Medlem

Det är bara så otroligt osannolikt och av alla som säger att de har Doom 3 så har 95 % piratkopierat så det är ju bara dumt att posta en Doom 3 tråd utan bildbevis. Då får du nog räkna med att folk antar att du piratkopierar annars är man rätt naiv.

Så helt rätt lås den här tråden och kom tillbaka med en ny tråd där du har bildbevis så slipper du alla sådana här kommentarer om du verkligen har spelet

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*