Permalänk
Medlem

Prova hörlurar

Är det någon som känner till någon affär där man kan testa hörlurar innan man köper dem? Jag har skitsvårt för att hitta lurar som passar mina öron och jag vill inte ha stora lurar. Har dock inte hittat någon som tillhandahåller demoex..

Visa signatur

// Yonder

Permalänk

Beror på hur dyra du tänkt köpa men vet att välsorterade high end hifi affärer har demo-ex av dom produkter som säljer mycket.
Även lurar nu.

Visa signatur

Orka

Permalänk
Medlem

Vissa Expert (dom kallar sig så ) brukar ha demoex.

I värsta fall får du väl köpa på elgiganten, prova, lämna tillbaka,
köpa, prova, lämna tillbaka tills du blir nöjd.

Permalänk
Medlem

Vill du ha trevliga high end lurar kan jag rekommendera Sennheiser HD650. Föregångaren HD600 är också ett trevlig alternativ som säkerligen går att få på demoex eller beg.

Du kan även leta efter Grados sortiment av hörlurar.

Vill du ha en smidig hörlur som inte kostar så mycket kan du prova Koss Porta Pro. En liten bygelhörlur som har fått lysande kritik i bland annat Hifi&Musik.

Om du bor i gbg ska du definetivt besöka antingen Ågrens Hifi, Ljudkällaren, Hifi stället eller Hifi-Klubben.

Visa signatur

Alltid är det nån som inte blir nöjd!

Permalänk
Medlem

Okej, problemet var ju just det att man inte kan köpa i butik prova lämna tillbaka, eftersom alla lurar ska så #%¤ tajta lådor som måste klippas upp. Jag känner till porta pro, men vill inte ha något "så stort", de är garanterat bra o springa med och säkert kanonfint ljud, men jag vill ha nått som inte är så bökigt att ha i fickan..

Visa signatur

// Yonder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yonder
Okej, problemet var ju just det att man inte kan köpa i butik prova lämna tillbaka, eftersom alla lurar ska så #%¤ tajta lådor som måste klippas upp. Jag känner till porta pro, men vill inte ha något "så stort", de är garanterat bra o springa med och säkert kanonfint ljud, men jag vill ha nått som inte är så bökigt att ha i fickan..

Eh, skulle porta pro vara stora? Du kan ju vika ihop dem så de blir hur små som helst.