Permalänk
Medlem

Bossproblem Doom3

sluta läsa om du inte vill sabba Doom3 för dig..

någon som vet hur man skadar bossen i hell.. stora fula med horn som sprutar u monster ur ryggen..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Tack för den, kan aldrig spela igen... =(

Hehe SKOJ ..

Verkar vara en rolig boss.. Tyckte om spindelknvinnan.. Snyggt gjort!!

Permalänk
Medlem

synd att inte iddqd/idkfa fungerar :\

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

du dödar flygande sakerna och skjuter bollen åvanför hans huvud. lyssna på rösten säger den att man ska döda dom flygande.

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

mm ha jag ju provat .. kanske bara gör det slarvigt.. får väl skryta med några BFG kluddar på samma sätt då..

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

döda alla searchers med hagel, funkade bäst för mej. sen när guardian står stilla och har en blå grej på ryggen, skjut på den med rocket launchern. han borde dö efter ca 10 träffar.

Permalänk
Medlem

Off topic:

Hur långt har man kommit om man är vid Alpha labs sector 3? Är vid slutet av den tror jag då många stora som kryper på alla fyra är i ett rum.(vet ej vad dem heter)
1/3 del?

Permalänk
Medlem

i något annat forum (eller var det kanske detta) så tyckte ja att jag läste att det fanns 27 st levlar i spelet

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Men, fan va jag längtar efter doom 3. Ja kan köpa det den 30 september

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga..
E detta de sista som händer i spelet?
Eller e där mycke kvar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det är mer.. jag lovar

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
det är mer.. jag lovar

Jo, jag märkte precis de..
Orkar inte spela mer ik..
Vet inte om de blir mer..
Har liksom tröttnat på spelet..
Tycker inte att de e så bra..
Har man sett dom två första banorna så har man sett hela, ungefär..
Gillar då bättre Far Cry..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right

ctrl + alt + § : god >give all

Permalänk
Medlem

Någon som har kommit till sista bossen och lyckats döda honom?, har försökt i flera timmar, men har inte lyckats komma på hur man gör, någon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tok_obbe
Någon som har kommit till sista bossen och lyckats döda honom?, har försökt i flera timmar, men har inte lyckats komma på hur man gör, någon?

soul-cube

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

RaqZ, det stämmer ju inte. Det är hela tiden problemlösande osv, och det blir svårare. Jag lovar Hell banan har du inte sett ännu ;). Men jo det är ganska rättfram man ska skjuta ihjäl, precis som det ska vara (om det ska vara Doom'igt ).

Tok_obbe, du dödar småfienderna (impar mfl) som kravlar fram ur Hell-Hole, när du dödat 5 aktiveras soul-cube, då använder du den på Cyberdemonen. 3ggr behöver han slafsas sen e de klart.

Jag gillar verkligen det här spelet. Jag tror aldrig tidigare jag upplevt en sådan känsla i ett spel. Man smyger runt där med ficklampan o hjärtat i halsgropen. Sen hör man ett vrål bakom/vid sidan oså kommer det nått äckel o angriper en :D.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myglarn
Jag gillar verkligen det här spelet. Jag tror aldrig tidigare jag upplevt en sådan känsla i ett spel. Man smyger runt där med ficklampan o hjärtat i halsgropen. Sen hör man ett vrål bakom/vid sidan oså kommer det nått äckel o angriper en :D.

japp japp japp.

"Lucky I'm wearing brown trousers"

Visa signatur

When you are down and out, nobody tries to help you out.
But when you reach the top, everybody wants a lollipop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right

word!
idbehold S!

Visa signatur

..old Fart

Permalänk
Medlem

idclip - fast mitt minne kan svikta!