HalfLife 2 Thread - The Return

Permalänk
Medlem

Kommer Day of defeat och Team fortress source släppas tillsammans med Hl2 också som CS Source ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Panzer
Kommer Day of defeat och Team fortress source släppas tillsammans med Hl2 också som CS Source ?

Japp.

Permalänk
Permalänk

Fan jag vet inte om jag vågar se fler filmer nu, vill inte sabba altför mycket av spelet. Fast samtidigt så e jag ju så jävla sugen. Hmmm får sova på saken

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Fan jag vet inte om jag vågar se fler filmer nu, vill inte sabba altför mycket av spelet. Fast samtidigt så e jag ju så jävla sugen. Hmmm får sova på saken

Ligger något i det du säger... Men så är jag så fruktansvärt sugen på att se mera av spelet...
Jag har ett svagt minne av att jag drömde att HL2 gått guld inatt... Vaknade och satte mig vid datorn, men det står ingenstans om det, så det var bara en ond dröm

Permalänk

Om HL2 är lika stort som HL så kan man nog se bra många filmer utan att det avslöjas för mycket. Verkar vara mer handling nu men tror ändå att det mesta kommer att bestå av att springa runt och skjuta folk. Förhoppningsvis många soldater. Det är mycket roligare att skjuta soldater än aliens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Om HL2 är lika stort som HL så kan man nog se bra många filmer utan att det avslöjas för mycket. Verkar vara mer handling nu men tror ändå att det mesta kommer att bestå av att springa runt och skjuta folk. Förhoppningsvis många soldater. Det är mycket roligare att skjuta soldater än aliens.

Speciellt ifall soldaterna är smarta också

Permalänk

Absolut men jag gillar inte när de kanstar granater på mig. Då blir jag så sur att jag dödar dem.=)

Permalänk

Bara slutprodukten blir bra så...

Visa signatur

Jesters Spirit

Permalänk

Hur går det med den så kallade preloaden. Försenat igen

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Hur går det med den så kallade preloaden. Försenat igen

Har hört att den ska börja den 30 Augusti.

iori yagami: tenements och ravenholm finns redan på sida 28.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Preload hit och Preload dit.. Spelar roll... Vem behöver lite texturer ifrån ett spel, ge mig hela spelet istället

Permalänk

Jo, fast blir preloaden uppskjuten antar jag att spelet åxå blir det.

Visa signatur

Permalänk

lär nog komma i septemper ändå så långt bort är dom nog inte

Permalänk
Medlem

Såja, nu har Gabe berättat i en intervju att dom siktar på "Holidays of this Year" vilket betyder December. Alltså måste man vänta ännu längre.

Han sade även att han önskar att han kunde ge ett mer precist releasedatum men att Valve hela tiden misslyckas släppa spelet på de releasedatum de ger ut *daah*

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Såja, nu har Gabe berättat i en intervju att dom siktar på "Holidays of this Year" vilket betyder December. Alltså måste man vänta ännu längre.

Han sade även att han önskar att han kunde ge ett mer precist releasedatum men att Valve hela tiden misslyckas släppa spelet på de releasedatum de ger ut *daah*

*snyft*

Fast å andra sidan, då har man ju fixat ihop pengar för att köpa ett nytt grafikkort

Permalänk
Medlem

Ja, julklappen blir väl ett 6800 Ultra om man har tur hehe (dom har nog gått ned i pris tills dess)

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Citat:

finns det ingen länk eller något till artikeln eller va ddet nu var?

Permalänk
Medlem

Den feta gubbjäveln kan ta sig i skrevet om VALVe ska strula nu igen!!!
Fan att allt ska handla om pengar i världen!

Jahapp, det var det... Richard Burns Rally, Rome: TW, GTR och Splinter Cell 3 är väl de spelen man får roa sig med tills HL2 släpps.
Detta är kasst av VALVe tycker jag. (Om det nu stämmer)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Den feta gubbjäveln kan ta sig i skrevet om VALVe ska strula nu igen!!!
Fan att allt ska handla om pengar i världen!

Jahapp, det var det... Richard Burns Rally, Rome: TW, GTR och Splinter Cell 3 är väl de spelen man får roa sig med tills HL2 släpps.
Detta är kasst av VALVe tycker jag. (Om det nu stämmer)

men snälla, dom försöker ju bara göra ett bra spel eller hur?

Permalänk
Medlem

fyfan för valve! de kan ju ge fan i att ge falska datum hela tiden!! jag blir så jävla arg! om det inte kommer snart så tänker jag köra upp den där gyllene kofoten nånstans där gabe inte gillar det!

för nån vecka sen var det bara några buggar som de skulle bli av med sen skulle det gå guld, hatar lögnare nu finns det ingen ursäkt kvar för om det är försenat hoppas inte det iaf

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem

Va inte elaka mot Gabe!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
men snälla, dom försöker ju bara göra ett bra spel eller hur?

Försäljningstrick säger jag!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cempa
fyfan för valve! de kan ju ge fan i att ge falska datum hela tiden!! jag blir så jävla arg! om det inte kommer snart så tänker jag köra upp den där gyllene kofoten nånstans där gabe inte gillar det!

för nån vecka sen var det bara några buggar som de skulle bli av med sen skulle det gå guld, hatar lögnare nu finns det ingen ursäkt kvar för om det är försenat hoppas inte det iaf

vem behöver en ursäkt? dom jobbar på spelet tills dom känner att spelet är bra, förväntningarna är ju så höga på spelet så klart spelet måste vara ordentligt bra.

I Kill: överallt man kollar så ser man bara små omogna fjortisar som du som nödvändigtvis ska påpeka hur fet gabe är, men men ni måste ju ha rätt, han är en usel och värdelös människa pga detta, hade han varit smal hade spelet släppts förra året, hade han varit smal hade han aldrig gissat på ett rls datum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
vem behöver en ursäkt? dom jobbar på spelet tills dom känner att spelet är bra, förväntningarna är ju så höga på spelet så klart spelet måste vara ordentligt bra.

I Kill: överallt man kollar så ser man bara små omogna fjortisar som du som nödvändigtvis ska påpeka hur fet gabe är, men men ni måste ju ha rätt, han är en usel och värdelös människa pga detta, hade han varit smal hade spelet släppts förra året, hade han varit smal hade han aldrig gissat på ett rls datum

Dom saknar helt enkelt snuttefilten som dom hade när dom var små.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Förstår inte att småpojkarna inte fattar att de inte har ngt att säga till om ifall Valve så försenar HL2 till 2010... Valve som äger spelet och det är de som vill tjäna pengar på det, dvs de släpper det när VALVE anser att det är klart... INTE när några spelkåta småpojkar på SweC säger att de ska släppa det. Tagga ner boys... ta moppen och kör en runda... om ni inte har ngn så fixa en cykel.

HL2 kommer komma inom en snar framtid (exakt när... är det ingen som vet förrutom Valve) och ni kommer ändå köpa det hur mycket skit ni än pratar här....

Permalänk
Citat:

Tja han är ju en Jänkare och dom har ju andra röda dagar än vad vi har, t.ex. Thanksgiving och sånt. Det är inte säkert att han syftade på Jul. Man måste ju hålla hoppet vid liv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Länk?

Permalänk
Medlem

Det är inte sant.
Preloadningen börjar idag, så jag tvivlar på att det släpps i december.

Förövrigt kan ni lägga ner snacket omförseningar i releasedatumet då det kommer att komma i September, inga diskussioner.

För övrigt kan jag bara säga "Vad vad det jag sa" Doom 3 och hur dåligt det värkligen blev, har alltig sagt det och kommer alltid att säga det:

Doom 3 är en hjärnlös shooter med ett snygg utsida men en tom insida.

Och som det ser ut nu så kommer HL2 ha båda.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W