Permalänk
Medlem

"Du verkar vara den perfekta kunden som man kan lura på allt. Betala för detta men få något annat. Men som ordspråket säger, " den siste ....... är inte född än "

Jag är knappast den perfekta kunden men ligger hastigheten på vad leverantören har som specifikationer så dömer jag inte ut företaget på ett forum o ringer o trackar dem på telefon

Du har ju dessutom fel, du betalar ju inte för något du inte får om du får 70% av hastigheten eftersom det är enligt deras specifikation... jaja nog om detta.

Visa signatur

Dooh!

Permalänk
Medlem

"Upp till" står det hos varenda leverantör, finns ju ingen som kan utlova att det ska vara 8/1 eller 10/10 hela tiden, det är ju en omöjlighet. Men sverige är ju relativt bortskämda med snabba internetuppkopplingar så folk klagar på allt och inget, gärna i jämförelse med "33 modem" som med all säkerhet dom flesta inte ens har sett i verkligheten utan bara hört uttrycke. Och ingen läser avtalen och har sedan det som försvar "Nej det har jag inte läst!" fast man godkänner just detta avtal iochmed att man bli kund, that's a classic.

Pissigt om det inte funkar alls men man måste ju ha lite tålamod om man medelar sin ISP om det, ingen kan trolla med knäna.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --