Permalänk
Medlem

Vad väger ett Ps2?

Köpte nyss ett ps2 på tradera.. han skickade mig kolli o sådant

Vikt: 0.10 kg

väger inte ett playstation 2 lite mera?

Permalänk
Medlem

2.2 kg väger det enligt webhallen.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Re: Vad väger ett Ps2?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Köpte nyss ett ps2 på tradera.. han skickade mig kolli o sådant

Vikt: 0.10 kg

väger inte ett playstation 2 lite mera?

Du fick kanske den nya modellen?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Aja jag har hans info om det skulle vara något strul.

----
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=7971896

v7

Permalänk
Medlem

Det står alltid 0.1 kg på nyregistrerade paket, det kommer nog ändras under kvällen.

Permalänk
Medlem

phew hoppas jag

Permalänk

För säkerhets skull, eller om du bara är paranoid, fråga om personalen på utlämningsstället kan övervaka när du öppnar paketet. Ligger det en svart plastpåse med kattbajs eller annat värdelöst så har du ett opartiskt vittne (glöm inte ta namn). Kan vara idé ta med kamera och fota paketet både innan, under och efter du öppnat det också.
Lite trist det inte går att verifiera innehållet innan man betalar (iaf enligt reglarna vid postförskott) men det skulle kanske vara för mycket arbete för posten/utlämningsställena. Och gud förbjude de fick jobba

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
För säkerhets skull, eller om du bara är paranoid, fråga om personalen på utlämningsstället kan övervaka när du öppnar paketet. Ligger det en svart plastpåse med kattbajs eller annat värdelöst så har du ett opartiskt vittne (glöm inte ta namn). Kan vara idé ta med kamera och fota paketet både innan, under och efter du öppnat det också.
Lite trist det inte går att verifiera innehållet innan man betalar (iaf enligt reglarna vid postförskott) men det skulle kanske vara för mycket arbete för posten/utlämningsställena. Och gud förbjude de fick jobba

"Betalning via bankkonto"

Alltså här handlar det inte om postförskott

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

esh verkar inte vara något .. posten som slarvar lite.. 3.3kg vägde det.. Men lite orolig blev jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
...men det skulle kanske vara för mycket arbete för posten/utlämningsställena. Och gud förbjude de fick jobba

Håller helt med, då kanske den pinsamt dåliga servicen skulle förbättras och det vore ju inte bra...
Posten suger eller kassaservice eller vad dom nu vill kalla sig. urrk

Permalänk

Antar att du kollade mha kollinummer o det med en gång när paketet skickats? Enligt mina erfarenheter så står det alltid 0,1kg tills efter någon dag. Kan ju ha nåt med nån registrering i nån postterminal eller whatever att göra... Blev lite fundersam jag också där mitt maze3 o eheim 1048 bara vägde hundra gram tillsammans...

Visa signatur

Peter