Permalänk

Ericsson-användare, kan ni hjälpa mej?

Jag har köpt en begagnad Ercisson t39. Det är en mycket trevlig telefon, men jag irriterar mej på en sak.
Till höger på displayen visas alltid en viss ikon(se bilden). Jag vet inte vad den betyder eller hur man får bort den, eftersom jag inte fick med någon manual till telefonen.
Nån som vet vad det är för något och om det går att få bort den?

En till grej också. Nån som vet vart man kan köpa ett större batteri? Batteriet som följer med är ju av "slim"-typ,
skulle gärna ha ett större batteri med bättre passningstid.
De hade såna på clas-ohlson förr tror jag, men nu hittar jag inte såna batterier nånstans.

Visa signatur

"Nu har jag läst på komvux, så nu förstår jag vad det handlar om"

Permalänk
Medlem

prova byta profil.. tror att det är det?? har för mig det iaf, grymt länge sen jag hade en T39:P typ 3 års sen eller nått sånt

Visa signatur

[Lian-LI 2100B] [AMD X2 4800(10x280)] [G.Skill 2x1024Mb 4000 Black Edition] [väntar på Gainward 7900 GTX 512, just nu MSI 7800 GTX] [ASUS A8N SLI-Premium] [2405FPW] [X-Fi Platinum] [Super PI 30.6 sek] [3Dmark06 5086 p]

Permalänk

Det märket betyder att det finns ett inspelat röstmemo.

Gå till verktyg / röstmemo (eller vad det heter) och ta bort det.

Hur mycket betalade du för telefonen?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk

Kul att det är fler än jag som fortfarande använder T39 Jäkligt fin telefon....

Permalänk
Medlem

Hade ett feting-batteri till min T39:a.

Standbytiden var över 2 veckor med det batteriet

Längst ned på denna sidan kan du se batterityperna:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&...

Tyvärr minns jag inte var jag handlade det.

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk

Det va röstmemot. Skönt att slippa den där ikonen.
Turbonallen: köpte den för 600:-

Visa signatur

Permalänk

hahaha högkapacitetsbatteriet var inte att leka med
25 timmar tal 715 timmar standby !!!!

Permalänk

Det verkar va svårt att få tag i ett nytt sånt där högkapacitetsbatteri. Ingen som har sett ett sånt i nån affär?

Men är det kanske nån som har en gammal t28, t29, r520 eller allt vad de hette som har ett sånt där lite större batteri, som skulle vilja tjäna en slant?
Jag skulle kunna tänka mej att köpa ett begagnat sådant om det inte är helt utslitet.

Visa signatur

Permalänk

jag har ett sånt gammalt tjockt batteri, men jag har inte använt det på åratal. Använde bara mitt slim-batteri till min T39:a

så jag vågar inte säga hur bra det är, skulle ju kunna testa det iofs

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS