HalfLife 2 Thread - The Return

Permalänk

!!SPOILER!!

du behöver 3 batterier att stoppa i den där grejen som el ledningarna går till, en är i huset och en ute under badkaret

Permalänk
Medlem

Tack så mycket DeliMastah, skall genas skrida till verket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lapse
Tack så mycket DeliMastah, skall genas skrida till verket.

Det sista finner du under huven på en av skrotbilarna till vänster om huset.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem

AAHH!!!

har blivit helt hl2 kåt ju!
har spelet här men min dator tål inte det o har ingen dvd läsare..
ska få en ny denna månade eller december..

Skummar igenom varenda tråd i spelforumet efter ingame screenshots och movies..

kan ingen göra lite ingamemovies !!!!???

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Saliv,vad har du för dator då? Förutom att du inte har någon DVD-läsare.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Saliv,vad har du för dator då? Förutom att du inte har någon DVD-läsare.

grafiken säger väl allt???

fx5200
p4 2,99 ghz
768 mb ram..

min syster ska få denna som the sims 2 dator sen..

sjävl ska man få en A64 3500+ 2.2 ghz X800pro 1024 mb hyperx

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

När jag ska spela Hl2 så står det att jag ska sätt i rätt skiva, fast den redan är inne och jag har köpt det offline, alltså inte via steam.. HJÄLP??

Och när min kompis ska köra står det alltid att spelet inte är tillgängligt, vad är det här?...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Självklart kommer HL3. Valve sa det för över ett år sen.

Det var gammalt även när Gamereactor fick tag i det.

Plus att det som det pratas om där lär vara en expansion till tvåan om det stämmer att man kan spela Alyx.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
!!SPOILER!!

du behöver 3 batterier att stoppa i den där grejen som el ledningarna går till, en är i huset och en ute under badkaret

********Spoiler!!!!!!!!*******

Det där låter jobbigt, jag tog bara min gravity gun och sköt över Buggyn.:)

Permalänk
Medlem

snyft, klarade det nyss...

Permalänk
Medlem

har sett typ alla filmer...
WOW!!!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&art...

HL3 på G kanske

jag hoppas att dom håller sig till Source motorn ^^
(kanske även en "förbättrad" version)

Edit:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
grafiken säger väl allt???

fx5200
p4 2,99 ghz
768 mb ram..

min syster ska få denna som the sims 2 dator sen..

sjävl ska man få en A64 3500+ 2.2 ghz X800pro 1024 mb hyperx

allt det där och du äger inte en dvd spelare till den??

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Fungerat perfekt från att jag stoppade i skivan här, orkar inte läsa igenom alla sidor men är det lagligt om jag gör en image av dvdn så jag slipper ha dvdläsaren inkopplad? Och isåfall vad för slags image och hur, jag antar att det inte är olagligt eftersom man inte ändrar i .exe filen osv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yobalt
********Spoiler!!!!!!!!*******

Det där låter jobbigt, jag tog bara min gravity gun och sköt över Buggyn.:)

Hehe gjorde exakt likadant, orkade inte leta upp det sista batteriet

Permalänk
Medlem
Citat:

Plus att det som det pratas om där lär vara en expansion till tvåan om det stämmer att man kan spela Alyx.

Det slutet skulle vara intressant att se.

Permalänk
Medlem

Hur spelar man in in-game filmer ?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Det hade varit nice om expansionen/HL3 innebar coop med Gordon och Alyx/Barney.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 5800X3D||32Gb@3.6GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope

Edit:

allt det där och du äger inte en dvd spelare till den??

[skäms]
Den där som min syster ska få är en märkesdator
[/skäms]

ska bygga en ny själv som självklart ska ha en dvd brännare i sig!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

jag har fastnat hyfsat tidigt i spelet..man kommer ut på nån gård där man har stängsel med en öppen dörr framför sig..till vänster har man 2 lådor och om man går lite längre fram kan man gå höger där det finns stängsel med en öppen dörr o bakom de så finns de stängsel men en förbommad dörr med trä...jag undrar...vad ska man göra..var ska man ta vägen?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty

undrar om det blir att man får spela 2an frän hennes sida av det hela eller om det kommer att fortsätta efter allt.

Permalänk

Jag har fastnat i spelet! Jag vet inte hur man kommer till den "hemliga gången" i berskanten vid fyren! Help me pls!

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -:Particle:-
Jag har fastnat i spelet! Jag vet inte hur man kommer till den "hemliga gången" i berskanten vid fyren! Help me pls!

Citat:

Citat:

en gång räcker

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Hur gör man i Ravenholm, skall träffa gubben vid kyrkan men jag kommer aldrig dig??, Har flyttat en switch så en lift rör sig,.. Vet att man skall gå högt upp på husen på några plankor och sen hoppa på liften men jag hittar ingen väg upp..!! Hjälp

Permalänk
Medlem

OK,jag har läst igenom forumet o googlat,men finner ingen hjälp ang hur man kommer vidare på higway 17,har skjutit ner helikoptern....vad göra nu?

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe,fx55,4*512 corsair xl pro, Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz,Viewsonic 19'' TFT VX924 - Svart (4ms), 36gb raptor som sys disk,120 gb maxtor som slav,antec neopower 480w.waterchill på cpu o gpu 3dmark 05:8309

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jos
Hur gör man i Ravenholm, skall träffa gubben vid kyrkan men jag kommer aldrig dig??, Har flyttat en switch så en lift rör sig,.. Vet att man skall gå högt upp på husen på några plankor och sen hoppa på liften men jag hittar ingen väg upp..!! Hjälp

Finns några lådor i en gränd, längst ner åt höger.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jollejos
OK,jag har läst igenom forumet o googlat,men finner ingen hjälp ang hur man kommer vidare på higway 17,har skjutit ner helikoptern....vad göra nu?

Menar du där man står i en fyr eller där man är på övervåningen av ett sönderbombat hus?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Finns några lådor i en gränd, längst ner åt höger.

Menar du där man står i en fyr eller där man är på övervåningen av ett sönderbombat hus?

Är i rummet där man drar ut kabeln så skölden släcks ner,där finns även påfyll för dräkt o liv.

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe,fx55,4*512 corsair xl pro, Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz,Viewsonic 19'' TFT VX924 - Svart (4ms), 36gb raptor som sys disk,120 gb maxtor som slav,antec neopower 480w.waterchill på cpu o gpu 3dmark 05:8309

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jollejos
Är i rummet där man drar ut kabeln så skölden släcks ner,där finns även påfyll för dräkt o liv.

Du har altså gått hela vägen under bron om jag fattat rätt, då ska du tillbaka hela vägen och köra vidare med bilen på tågrälsen ovanpå bron.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

TACKAR O BOCKAR!!!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har en A64 3500+ 2.2 ghz, 1024mb ram, x800 xt platinum på ingående...

HL2 :D:D:D

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Hehe gjorde exakt likadant, orkade inte leta upp det sista batteriet

Det sista batteriet ligger under badkaret utanför huset.

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Alienware AW3423DWF OLED 3440x1440 165Hz.