Permalänk
Medlem

drivrutiner till SHG 550374

hej, fick min SHG-laptop. Men efter installation och letande hittar jag fortfarande inte drivrutinerna till:
PCI Device,
PCI FLASH-minne, (2st)
PCI-modem.

Jag har installerat letat igenom cd-skivan med drivrutiner som följde med laptopen. men det finns inget där. Har inte installerat några nya hårdvaror på laptopen.

Permalänk
Medlem

fick du inte med en bränd skiva som e omärkt? minadrivisr låg på den iaf. Annars har du lite drivrutiner här tryck på löadda ner i fönstret som poppar upp

Permalänk
Medlem

skivan jag fick var tom. och de drivrutiner på SHG-hemsida hjälpte inte.

Permalänk
Medlem

Jag fick med en bränd skiva med dem sakerna på, ska se om jag kanske kan zippa ihop den och ge dig en ftp till den

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

tack tartin5! vore himla bra om man fick in alla drivrutinerna på laptopen. Lägger du upp dom ikväll??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gant
tack tartin5! vore himla bra om man fick in alla drivrutinerna på laptopen. Lägger du upp dom ikväll??

Ska se om jag kan göra det imorgon förmiddag.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

jag har fått drivers av en annan nu. du behöver inte lägga upp dom. tack ialla fall.

Permalänk
Medlem

annars finns ju http://rma.getac.com:8080/Commercial(PBU)/8050D/driver/