GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TobbeH
Undrar fortfarande om nån fått tag i Harriern?(jaktflygplanet)

edit: har hoppat över ett uppdrag hos han Z som har radiobilsaffären eftersom jag inte klarar det, när man ska skjuta 5 couriers med ett radiostyrt flygplan. Jag får slut på soppa hela tiden och vet inte om man ska köra full gas eller försöka glidflyga mycket känns som man tappar lika mycket på båda.

Hittils har jag haft taktiken att ta dom 3 till vänster sen sticka till dom upptown.

edit2: jaktplanet har jag hittat nu.

tips till Zero uppdraget (om du fortfarande har kvar det) är att skjuta lite lättförsta vanen så han går ur..sen likadant med han till vänster å¨cykeln sedan ta den andra vanen längre ner genom att parkera framför den och skjuta sönder den och sedan flyga o ta dom 2 andra uptown och sedan flyga tillbaka till gräsängen utanför zeros hus och vänta in dom första 2 som kommer till fots, mörsa dom sen e du homefree (så gjorde ja)

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

favouritkanalen är helt klart radio X och fetaste fordonet är det riktigt grymma moderna krigsflyget typ herrierfunktion

Visa signatur

1# Asus P5AD2-E Premium | P4 3,6Ghz 64bit | Asus x850xt | 1024 ram | 300gb + 120gb | Benq FP937s | Chieftech Chassi | Win XP Pro
2# Siemens moderkort | P4 1,4Ghz | G-force 4 | 256 ram | 80gb | Hansol 17" CRT | Fujitsu siemens silver line Chassi | Win XP Pro |>>>>PcMark04 1812<<<< =(

Permalänk
Avstängd

Jag gillar nog Vice City lite mer, hellre mafioso än nigga gangsta . Men detta är ändå ett höjdar spel.

Favvo Fordon: Monster Trucken och cross
Favvo Radio: Mute on

Visa signatur

P4 @ 2.53, 2x512 ddr, X800XT
"Dom" tog en del av mitt liv! :(
ÖÄ is teh shit!

Permalänk
Medlem

Älskar spelet, fast nu har jag tröttnat på det eftersom jag har klarat det(inte 100% men efter alla missions så trättnar man fort). Favorit fordonet är helt klart NRG 500 fy fan vilket drag det är i den.

Det mest positiva med spelet tycker jag är att inget uppdrag är likt det andra.
Det dåliga är att det är FULLT med buggar. Längtar tills det kommer till pc då kanske buggarna är fixade och bättre grafik eftersom grafiken är väldigt dålig enligt mig. Blev lite besviken för när jag körde det att man inte kunde gör allt som det står i tidningarna. Kan säga att tidningarna överdrev en hel del mycket som det stog att man kunde göra kunde man inte. Min favorit kanal är Radio X och mitt favorit vapen är sawn off shotgun eller M4an.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T4mp0ng

Längtar tills det kommer till ps2 då kanske buggarna är borta.

du menar pc va?? hehe för det har liksom redan släppts till ps2...

Edit: jag vill veta vart harriern finns......

Visa signatur

2005 är här jippi...... :D

Permalänk
Medlem

du får den när du klarat spelet på 100% eller när man kör nått streetraces så får man tävla med den och så sätt snatta den.

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M.i.G
jag tror jag har hittat det fulast vepnet i spelet det är en råsa dildo finns i polis huset i första staden

Inte en ROSA dildo då? God Jul!

Visa signatur

I'm frantic in your soothing arms, I can not sleep in this down filled world.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deje|putte
du menar pc va?? hehe för det har liksom redan släppts till ps2...

Edit: jag vill veta vart harriern finns......

Du får den under ett uppdrag på 3:e ön.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T4mp0ng
Du får den under ett uppdrag på 3:e ön.

vilket uppdrag?? när man gör uppdrag med maffian elle?? (ken rosenberg) ??????????

vill ha det planet

Visa signatur

2005 är här jippi...... :D

Permalänk
Medlem

lånade min kompis SA för en knapp vecka sen och har kommit till san fierro.
ägnade en dag åt att ta alla tags och en annan till att ta alla hoods i los santos. iom alla tagsen så fick man ju tec-9, ak47, molotovs och avsågat hagel i första huset. efter det hade man inga större problem med ammunitionen under det att man röjde upp i hoodsen.
min favorit station är för övrigt k-dst och bilen blista compact. blistan är perfekt för dom där 180-svängarna. dom flesta andra bilar suger när man kommer till den punkten

edit: harrier finns i marin basen i san fierro btw.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
lånade min kompis SA för en knapp vecka sen och har kommit till san fierro.
ägnade en dag åt att ta alla tags och en annan till att ta alla hoods i los santos. iom alla tagsen så fick man ju tec-9, ak47, molotovs och avsågat hagel i första huset. efter det hade man inga större problem med ammunitionen under det att man röjde upp i hoodsen.
min favorit station är för övrigt k-dst och bilen blista compact. blistan är perfekt för dom där 180-svängarna. dom flesta andra bilar suger när man kommer till den punkten

edit: harrier finns i marin basen i san fierro btw.

Haha du har tagit alla hoodsen helt i onödan.

Permalänk
Medlem

vadå haha han har tagit alla hoodsen i onödan?
man spelar ju för att det är kul inte för att man bara måste?

men du kanske är en sån där som sattsar på att klara ut spel på så kortast tid som möjligt.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

fråga: Är det någon som har klarat ut det? Isf: Hur långt va det? Va det jätte svårt?
Några överraskningar som man kan se fram emot?

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

jag har klarat ut det, har inte gjort allt sluta lite plöttsligt kanske men man kan ju som sagt forsätta att köra och det finns fortfarande uppdrag kvar att göra för mig

Svårt var väll inte spelet var mer som en ren njutning, sista uppdraget var svårast för mig men jag klarade det med nöd å näppe endå på första försöket.

överaskningar finns det gott om

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

vart i san fierro finns planet???
jag var i nån hamn brevid flygplatsen.. (man får 5 stjärnor efter sej )

det finns inte där... hittar det inte iaf.....

Visa signatur

2005 är här jippi...... :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampster
fråga: Är det någon som har klarat ut det? Isf: Hur långt va det? Va det jätte svårt?
Några överraskningar som man kan se fram emot?

Innan jag börjadeom så var jag väldigt nära slutet (ca 4 uppdrag kvar) och då hade jag spelet 38 timmer och även gjort alla sido uppdrag fram tills dess och inte jäktat igenom spelet.

I Las Venturas får du ta en flyglicens och då kommer du in på flygplatserna och kan ta flygplan och helikoptrar.

/Viktor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vg132
Innan jag börjadeom så var jag väldigt nära slutet (ca 4 uppdrag kvar) och då hade jag spelet 38 timmer och även gjort alla sido uppdrag fram tills dess och inte jäktat igenom spelet.

I Las Venturas får du ta en flyglicens och då kommer du in på flygplatserna och kan ta flygplan och helikoptrar.

/Viktor

okej. las venturas, är det andra eller tredje staden? blev lite besviken när ja kom till andra staden och ser alla helikoptrar och coola flygplan. men dom gick ju inte att använda. bara första stadens flygplan som går att använda utan licens..

Någon som vet om det går att på licens utan att gå skolan? typ att man flyger tills man får fullt i skills med första stadens plan?

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T4mp0ng
Haha du har tagit alla hoodsen helt i onödan.

nej man får full respect så det var inte helt i onödan. plus att jag hade runt 4000 skott till micro smg och ak47. sedan är det lite status att ha gjort det också.
http://www.gtasanan.com/sam/ här är en java-karta som visar var man kan få vapen, fordon tags osv.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampster
Någon som vet om det går att på licens utan att gå skolan? typ att man flyger tills man får fullt i skills med första stadens plan?

Det tror jag inte, men varför skulle du vilja göra det? Då missar du alla uppdrag som är på flygplatsen och jag är övertygad om att de uppdragen är nödvändiga för att klara spelet eftersom det blir lite flyguppdrag mot slutet.

/Viktor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vg132
Det tror jag inte, men varför skulle du vilja göra det? Då missar du alla uppdrag som är på flygplatsen och jag är övertygad om att de uppdragen är nödvändiga för att klara spelet eftersom det blir lite flyguppdrag mot slutet.

/Viktor

Varför skulle jag missa uppdrag om jag får denna licens tidigare än det är meningen?

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

man kan inte få licensen tidigare eftersom deet är en del av storyn när man tar den

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

kan man fortsätta med turf wars efter att man har klarat story missions?

Visa signatur

[A.K.A PetterBlue]

I fake orgasms!

Permalänk
Medlem

ja

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Musiken är alltså bra säger ni?

Tvivlar inte på att de fixat fram bra låtar, men man måste ju gilla musiken också.
Musiken i Vice City fullkomligt knäckte.

Anledningen till att jag frågar är att Webhallen har San Andreas-rea, musikboxen finns för knappt 200kr.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Hur ser euros-bilen ut?

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t0x!c
Hur ser euros-bilen ut?

Såhär:

Här finns det massa vettig info om det mesta:
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/36831.html
Sen om du vill "fuska" eller bara ha en knuff på vägen får du bestämma själv...
Jag kollade lite på Car Location-kartan under Export-updragen, är lite väl jobbigt att åka runt hela jäla kartan och kolla alla gränder för att hitta en liten bil...

Permalänk
Medlem

Gta:Sa är extremt långtråkigt....köpte det spelade knappt en vecka tråkigare spel får man leta efter.Tacka vet jag Vice city.Om nu San Andreas ska vara spelbart så får man väl vänta till pc versionen grymmt mycke roligare det torde vara.

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk

Jag har problem, jag är på uppdraget "the key to her hart" och hon är aldrig hemma. Ska prova och göra ett annat uppdrag för annars så måste jag spela om hela spelet.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

ja loadade typ 2 gånger sen va hon där 2 gånger i rad.. och det räckte tydligen om man hade gimp suit o dildon (på sig)

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dan_89
Gta:Sa är extremt långtråkigt....köpte det spelade knappt en vecka tråkigare spel får man leta efter.Tacka vet jag Vice city.Om nu San Andreas ska vara spelbart så får man väl vänta till pc versionen grymmt mycke roligare det torde vara.

San andreas är ju inget annat än mycket mer av det goda från vice city så jag förstår verkligen inte vad du menar?

varför skulle spelet var bättre till PC?

bättre grafik ja men bättre kännsla? icke om man inte spelar med kontroll.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc