HJÄLP! Aliens vs. Predator 2

Permalänk
Medlem

HJÄLP! Aliens vs. Predator 2

Julklapp till lill-brorsan!
Hello! kan någon hjälpa mig med att hitta Aliens vs. Predator 2 så ja kan beställa det, har provat med ginza.se cdon.se webhallen.com m.m har tom sökt på pricerunner.com men får inte upp nåt, bara första spelet.

Visa signatur

Epox 8RDA+|Barton XP2500+|2x256 Twinmos Winbond|Radeon 9700Pro|CPU H2O, NB Vantec IceBerq, GPU H20|80gb IBM Deskstar 7200rpm|

Permalänk
Permalänk
Medlem

Produkten är slut och tillverkas ej längre. Produkten går därför ej att beställa!

Visa signatur

Epox 8RDA+|Barton XP2500+|2x256 Twinmos Winbond|Radeon 9700Pro|CPU H2O, NB Vantec IceBerq, GPU H20|80gb IBM Deskstar 7200rpm|

Permalänk
Medlem

Har du testat att gå in på nåt lokalt Åhléns...de brukar ha ett ganska bra sortiment av gamla spel i budgetreleaser.

Software Express listar den som beställningsvara. Du kan ju ringa och kolla.

TV spelsbörsen vette fan vad de menar

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

okej tackar!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Denna snubbe säljer det på Blocket

http://www.blocket.se/view/3946142.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&c...

Om du verkligen måste:

EB Games (USA)

Amazon UK

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Avstängd

Hade annars haft 3st av ettan :D, lång historia kort = Köpte spelet men tyvärr stödje inte min ATI RAGE PRO 2 4MB spelet och var tvungen att köpa en Voodoo2, men det fanns en spelskiva med också, gissa vilken?... när jag väl spelade spelet så var ljudet riktigt skit och jag hittade en billigt CREATIVE 1024 L!ve eller liknande, gissa vad som föjde med?

Bara synd att jag hittar inte någon av dom idag

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.