Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Vilket spel har fångat dig mest?

Permalänk

förut va det hela cc serien typ... slutade spela när generals släpptes.. helt tappat CC känslan! för övrigt har jag spelat mycke cs och nu har de nya spelet lockat rejält... jag är inte så mycket för gamla spel såsom q1 osv....

Visa signatur

Intel Q9550, nForce 750i, 6144mb Corsair XMS2, GeForce 480GTX, SB X-FI 5.1

Permalänk
Medlem

WoW Betan US Open spelade bara 2 dar men ja åt ingeting dom dagarna

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk

Diablo II och Warcraft III. Att Blizzard gör så fängslande spel. Om jag ens tittar på Diablo II nu så blir jag uttråkad och undrar hur jag ens orkat spela det.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

diablo 2
quake 3 arena

Permalänk

Max Payne, Warcraft 2, Silver och Monkey Island är väl de jag kommer på just nu..

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Blizzards produkter...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjörövarfabbe
CS

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem

CS,Blizzards producter.. hl2.. mgs2.. zelda spelen.. mario spelen.. hitman spelen

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julius
Blizzards produkter...

Verkligen, har spelat alla spel som dom gjort
ID Software har också gjort fler tal spel som jag fasnat för.

Permalänk
Medlem

det spelet som hållit mig sysselsatt ett bra tag nu och kommer att fortsätta göra det är nog Battle for middle earth. Vet dock ej vilket spel som jag fastnat för längst i tidigare fall

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catstyle
Vilket spel har fångat dig mest?

Prince of Persia 1, för man börjar ju i fängelset.

Mouahahahaha

Permalänk
Medlem

Diablo2, Zelda: Ocarina of Time, Zelda: Majoras Mask, Zelda: The Wind Waker, Star Wars: The Phantom Menace (värdelöst men ajj vad jag fastnade)

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Tibia och Diablo 2 lod.
Tibia är nästan beroendeframkallande.
iaf för mig , satt minst 7 timmar per dag.
Sen när ja började spela d2 lod så vart inte saken bättre.
Lirade konstant
Men nu är de bara cs som gäller..
kanske wow när de kommer

//DracceN

Visa signatur

Don't Hate The Player If You Can't Play The Game.

Permalänk
Medlem

Transport Tycoon Deluxe, Monkey Island (hela serien), Sim City 2000

Visa signatur

The only reason to be in a fight is to win, always cheat.

Permalänk
Medlem

d2, bg2...

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

EQ, spelat många spel väldigt mycket.. men inget som EQ som jag verkligen avskyr nu för tiden =P
Som så många andra så sabbade det min ekonomi, hälsa, sociala umgänge och skola =/
Satt en gång å spelade det 39.5 timmar i sträck! lämnade bara stolen för att gå på dass å koka lite nudlar.
Klarar typ max 10 timmar i sträck nu för tiden i ett spel, sorgligt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falefara
WoW Betan US Open spelade bara 2 dar men ja åt ingeting dom dagarna

Helt rätt! WoW är helt underbart nu får dom ta å släppa Final Beta snart!

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64

Permalänk
Medlem

C&C: Tiberian Dawn
C&C: Red Alert
Transport Tycoon
Duke Nukem 3D
Quake 1 och Quakeworld
Half-Life

Permalänk

Förr om åren var det GTA 1 som man lade ner hur mkt tid på som hellst. Numera är jag en blizzard slav...

Permalänk
Medlem

Tibia

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk

Senaste åren har dominerats av: Bf 1942/Nam, Medieval/Rome TW, GTA 3/VC och för närvarande Chronicles of Riddick.

Gamla flammor: Starcraft, Warcraft 1, Final Fantasy 7 & 9, MGS.

Visa signatur

I pity the fool who buys a märkesdator...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Steen
Diablo2 spelade jag hela tiden i ungefär 2 år, jag kan ju säga att jag inte direkt spelade mindre när vi fick adsl

Zelda : Ocarina of Time sträckspelade jag, vi brukade typ sitta hela familjen och spela det för att hjälpa till med "gåtorna"

Final Fantasy X, när jag var i Thailand hade de vi bodde hos detta spelet och jag ville spela det hela tiden, de blev nog trötta på mig.

Final Fantasy VII, hade äntligen laddat ner de 2 första cd-skivorna och sträcks-spelade det en hel natt på ett lan, blev måttligt förargad när jag fick felmeddelanden på ett speciellt ställe och inte kunde fortsätta spela det.

skulle säkert kunna rada upp fler...

Det var möjligtvis inte i fängelset när du ska köra ett chocoborace, har isf haft samma problem, går att lösa, dock så är spelet bättre på konsoll tycker jag.

Permalänk
Avstängd

Zelda "alla spel i serien" !

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk

Little Big Adventure 2

Permalänk
Medlem

Bubble bobble
Warcraft!!!
Command&Conquer
Dark age of camelot

Permalänk
Medlem

Diablo 2 LoD
CM-serien

Permalänk

Diablo 2, Quake 3, Beyond Good and Evil, Monkey Island-serien, Metal Gear Solid-serien och nu senast Half-Life 2.

Visa signatur
Permalänk

NFSU2 om jag ska vara ärlig. Mina intressen och dröm är att få jobba med att styla bilar (och att även själv äga en)

Permalänk

Max Payne 1 & 2 tror jag är de spel som fängslat mig mest. De är inte de bästa spel jag spelat, men det var de som fängslade mig mest.

Permalänk
Medlem

Kronologisk ordning 1990-2004

Commander Keen 1,2,3,4 (PC)
Megaman 1-6 (NES)
Wizards & Warriors II (tror jag att det hette) (NES)
Sonic the Hedgehog (Megadrive)
Street Fighter II (SNES)
Super Mario World (SNES)
Zelda: A Link to the Past (SNES)
Donkey Kong Country (SNES)
Zelda: Links Awakening (GB)
GTA (PC)
Worms2 - Worms Armageddon (PC)
Street Fighter EX Plus Alpha (PSX)
Goldeneye 007 (N64)
Zelda: Ocarina of Time (N64)
Perfect Dark (N64)
Pokémon serien red-gold (förlåt! ) (GBC)
Super smash bros. (N64)
Red Alert 2 (PC)

Det är väl dom som har gripit mig mest... Fast på senare år så har jag blivit mer kräsen. När jag var yngre så var jag mer inne i spelen (syftar mest på Ocarina of Time)... :\

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA