Permalänk

Var finns billigaste IBook?

Undrar vart man hittar billigaste IBook, gärna med gratis frakt o så om det finns. Jag är helt ute när deet kommer till Mac-butiker o sånt

Permalänk
Medlem

Det är samma priser överallt på macarna. Men är du student så får du 10% rabatt hos applestore.
Dock köp inte ramminne direkt från applestore.

Permalänk

Ok, då vet jag det.

edit: Är det nå specialramminnen till mac eller?

Permalänk

Sidde:
Är det inte så att man får mer rabatt genom om man har Mecenat kortet än genom att enbart välja Education i Apple store?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bottentroll
Sidde:
Är det inte så att man får mer rabatt genom om man har Mecenat kortet än genom att enbart välja Education i Apple store?

Det var det han menade med student.
Med csn och mecenat får du 10%. Väljer du education i apple-store ger "bara" 5%.
Dock har det för flera personer fungerat att bara skriva in random-skola utan och studera och därmed få dessa 5%.

/Joakim

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sidde
Det är samma priser överallt på macarna. Men är du student så får du 10% rabatt hos applestore.
Dock köp inte ramminne direkt från applestore.

Var är det billigast att köpa ram minne till ibook? vilken sorts ramminne är det?

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar alltid macoteket.se för ramminnen, men det går att köpa från datorbutiken också. So-Dimm 2100/2700 lowprofile 200pin, ingen ecc eller något.

Permalänk
Medlem

Har handlat av Crucial de senaste åren, fungerar perfekt!
http://www.crucial.com/uk/store/listparts.asp?Mfr%2BProductli...