behöver flex/inställningar/vad som helst till A835

Permalänk
Medlem

behöver flex/inställningar/vad som helst till A835

Jag har ett JÄTTESTORT problem.

Det är så att jag vill sälja min Motorola A835, men triangel knappen (tre stjärnan) funkar inte som den ska. När man trycker på den så dyker där upp något tyskt trams som vill installera något. Och det funkar ju såklart inte. Och för att jag ska kunna sälja den så måste jag se till att fixa så att knappen fungerar. Så då undrar jag såklart hur man gör detta. Finns det någon speciell flex att köra in med svenska inställningar? eller kanske en flash?

JAG BEHÖVER ER HJÄLP!!!
snälla....

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk

Re: behöver flex/inställningar/vad som helst till A835

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjertis
Jag har ett JÄTTESTORT problem.

Det är så att jag vill sälja min Motorola A835, men triangel knappen (tre stjärnan) funkar inte som den ska. När man trycker på den så dyker där upp något tyskt trams som vill installera något. Och det funkar ju såklart inte. Och för att jag ska kunna sälja den så måste jag se till att fixa så att knappen fungerar. Så då undrar jag såklart hur man gör detta. Finns det någon speciell flex att köra in med svenska inställningar? eller kanske en flash?

JAG BEHÖVER ER HJÄLP!!!
snälla....

var har du köpt den? en ny kostar ju 350kr...gå till tre annars och säg att den har bytt språk till tyska, då fixar dem nog det ska du se...

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem

Re: Re: behöver flex/inställningar/vad som helst till A835

Citat:

Ursprungligen inskrivet av chocolate
var har du köpt den? en ny kostar ju 350kr...gå till tre annars och säg att den har bytt språk till tyska, då fixar dem nog det ska du se...

Jag har mailat 3 och bett dom skicka rätt filer så det funkar. Jag får se om jag får svar måndag eller tisdag. Är verkligen i behov av dom pengarna, så det är därför jag vill sälja den... Har en ny A925 nu istället.

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.