Permalänk

Mx vs ATV unleashed

Tjena alla SweCare...
för ett halvår köpte jag mitt bästa spel till min Xbox som gick under titeln MX Unleashed. och har sedan en tid tillbaka följt dess uppföljares utveckling (mx vs atv unleashed) och har sett att det släpptes 02/01/05 dvs att det ska vara släppt redan. Finns det någon som har råkat snubbla förbi det spelet på någon spel-köp sida? måste bara ha det,

mycket tacksam för svar! Mvh Rakoon.

Permalänk
Medlem

02/01 betyder nog första feb :D.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk

hmm? skulle vara en konstig ordning att sätta datum siffrorna på? månad/dag/år? :S

Permalänk
Medlem

en konstig, helt vanlig ordning

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

amerikaner vettu..

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk

Måste ba ha de där spelet, de går ju inte att få tag i MX Unleashed lr vet nån vart i sverige man kan få tag i de?

Visa signatur

/Linkan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linkan_204
Måste ba ha de där spelet, de går ju inte att få tag i MX Unleashed lr vet nån vart i sverige man kan få tag i de?

Eftersom det inte är släppt i Sverige än blir det nog svårt. Släpps 1a april.

Permalänk

Jag menar ju Mx Unleashed.. det finns inte nån stans lr våt nån vart man kan få tag i de?

JAg har ringt game, magastore och gameshop och ingen ska få in mx vs atv.. och ingen av domfick in Mx Unleashed heller så vart ska man köpa cross spel?

Visa signatur

/Linkan