vem vill med i cs source?

Permalänk
Medlem

Har missat dom andra gångerna.. vill va med.. helst innan klockan 19.00. eller kan inte någon lägga upp en nu?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med, men jag kommer säkert glömma bort det :>

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

mm.... jag e med idag oxå men ni får lägga upp en server lite tidigare..

Visa signatur

EverQuest II

Permalänk
Medlem

Kan lägga upp en server nu ett par timmar.

12/9 VDSL BBB

arto.no-ip.com
swec

maps: Italy, Dust, Aztec, Office, Dust2 och Prodigy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Kan lägga upp en server nu ett par timmar.

12/9 VDSL BBB

arto.no-ip.com
swec

maps: Italy, Dust, Aztec, Office, Dust2 och Prodigy.

Ja kommer!!!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Folk det är 9 pers på servern nu. Finns plats för fler! Så joina :).

Permalänk
Avstängd

kmr

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Såå, var inne och gibbade lite. Dock blir man ju bara mer och mer less på CS:S.
Gah! sicken misslyckad mod

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GooGeL
Såå, var inne och gibbade lite. Dock blir man ju bara mer och mer less på CS:S.
Gah! sicken misslyckad mod

Vad är det för fel på det då?
Bra mycket roligare än "gamla" CS tycker jag. Kan iofs bero på att jag är sjukt trött på det samt en stor del av de som spelar det.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Avstängd

så kul kan man ha det när man har tråkigt =D

Permalänk
Medlem

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Hehe tydligen så ändrades inte banan automatiskt... Stackare fick svettas på dust i 2 timmar :D....sorry

Det är Italy nu. Lite pers på servern. Om inte fler joinar så stänger jag av servern hehe.

Permalänk
Avstängd

tack för en bra server! =D

Permalänk
Medlem

Servern is down!

Kan starta den på kvällen igen om intresse finns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Servern is down!

Lägg upp den nu så kan dom som vill spela nu spela?

Permalänk
Citat:

Servern is down!

Lite senare ikväll får du gärna lägga upp server igen!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Lite senare ikväll får du gärna lägga upp server igen!

i second that.

Permalänk

finns en uppe om intresse finns men den är ju ingen värsting server, den är på en telia 8000 lina.

*inget intresse*

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

huh?

Visa signatur

-<[ Trust No One ]>--<[ Deny Everything]>--<[ The Truth Is Out There ]>-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D_River
huh?

vad? menar du mig så var det ingen som ville spela + att mina lina inte pallar det tror jag

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Avstängd

ArtMan sätt upp server nu, office lr prodigy

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
ArtMan sätt upp server nu, office lr prodigy

d2 eller italy också.

Permalänk
Medlem

Så länge det är gamla CS-banor är det ok. Inga nya banor. Blir så jobbigt att lära sig.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Skulle vara bra om nån server slängdes upp nu innan 21:00, för det är skola för mig imorgon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
vad? menar du mig så var det ingen som ville spela + att mina lina inte pallar det tror jag

ahaa, sorry, var o spelade cz då

Visa signatur

-<[ Trust No One ]>--<[ Deny Everything]>--<[ The Truth Is Out There ]>-

Permalänk
Medlem

ska vi lira lite mer här på swec då ?

Visa signatur

EverQuest II

Permalänk
Medlem

hejsan igen

jag ska kör css igen kl 21:00 ikväll, jag har fixat en dedi cs source server i annan burk så den klarar fler folk

ip är glasma.mine.nu

password är swec

tid är 21:00

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

är på

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Jag är på

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk

självklart är jag på